خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک اعلام کرد:

ممانعت از ورود بیش از هزار خودرو پلاک غیربومی به آبیک

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۲۲۳

فرماندار شهرستان آبیک گفت: با اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی از اول آذر ماه تاکنون، یک هزار و ۲۳۳ خودرو با پلاک غیربومی از شهرستان آبیک بازگردانده شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور اظهار کرد: در این مدت ۹ دستگاه خودرو نیز به دلیل مخدوش کردن پلاک در شهر آبیک توقیف و به دستگاه قضایی معرفی شد.

فرماندار آبیک با بیان اینکه تردد خودروهای پلاک غیر بومی از شهرهای قرمز به آبیک تا اطلاع بعدی ممنوع است، افزود: تردد خودروهای شخصی نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در سطح شهر ممنوع بوده و متخلفان جریمه نقدی می‌شوند.

احمدپور ادامه داد: در ۷۲ ساعت گذشته ۱۸۴ خودرو متخلف در این شهرستان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی و یک میلیون تومانی شدند.

وی با اشاره به قرمز بودن وضعیت آبیک از حیث مبتلایان به کرونا، تاکید کرد: ورودی‌های این شهرستان از سمت آزادراه قزوین-کرج مسدود است و نیروی انتظامی و پلیس راهور به صورت ۲۴ ساعته مانع ورود خودروهای غیربومی به شهرستان می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: بخشداران با همکاری دهیاران نیز از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به روستاها جلوگیری می کنند.

احمدپور اضافه کرد: اصناف و مردم آبیک همکاری خوبی را در اجرای محدودیت های کرونایی دارند و از مردم درخواست می‌کنیم با رعایت بیشتر قوانین، ما را در مقابله با کرونا یاری کنند.

شهرستان آبیک به مرکزیت شهری به همین و با ۲ بخش مرکزی و خاکعلی در شرق استان قزوین قرار دارد و هم جوار با استان البرز است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز