خبرگزاری کار ایران

معاون علوم پزشکی مشهد خبر داد:

بکارگیری ۲۰۴ پزشک و پرستار جدید در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۳۱۷

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بکارگیری ۲۰۴ پزشک و پرستار جدید در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، شاپور بدیعی در این خصوص گفت: ۱۲۰ نفر از این تعداد پرستار هستند که در قالب طرح جذب ۸۹ روزه به کار گرفته شده‌اند و ۸۴ نفر پزشک متخصص جدید هستند که برای تقویت ظرفیت نیروی انسانی کادر درمان بیمارستان‌های دولتی زیرمجموعه این دانشگاه جذب شده‌اند.

وی افزود: این در حالی است که از نظر نیروی انسانی تا رسیدن به وضعیت مطلوب و ایده‌آل فاصله داریم و رفع مشکلات موجود همت ویژه مسئولان مربوطه را می‌طلبد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: پزشکان متخصص که به تازگی در بیمارستان‌های شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بکارگیری شده‌اند با حضور در کنار افراد با سابقه تجربه‌کاری خود را افزایش می‌دهند و در این بیمارستان‌ها ترکیبی از جوانی و تجربه را داریم که در خدمت‌رسانی سریع و به ‌موقع و همچنین رفع ازدحام‌ در بیمارستانها مؤثر است.

وی به نقش پررنگ مجموعه‌های مختلف در مبارزه به کرونا اشاره کرد و گفت: در کنار نیروهای کادر درمان بیماران کرونایی از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی نیز در تمامی استان‌های کشور از جمله خراسان رضوی استفاده شده است که جا دارد از حمایت‌های استانداری خراسان رضوی و بسیج جامعه پزشکی استان در راه‌اندازی نقاهتگاه‌ها و رفع دغدغه در زمینه قرنطینه قدردانی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز