خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خبر داد:

مشارکت بنگاه‌های اقتصادی خراسان رضوی در تامین داروی کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۲۷۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ونتیلاتور و داروی مورد نیاز بیماران کرونایی از طریق مشارکت بنگاه‌های اقتصادی بزرگ استان و از محل صندوق ذخیره ارزی تامین می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در نشست کمیته اقتصادی، پشتیبانی و جلب مشارکت‌های مردمی ستاد مقابله با کرونا استان گفت: از سوی دیگر برای رفع مشکل کمبود داروی مورد نیاز بیماران مبتلا به کرونا در خراسان رضوی، شرکت‌های دارویی استان متعهد شدند، داروی مورد نیاز را تحویل دانشگاه‌های علوم پزشکی دهند.

وی افزود: شهروندان نیز می‌توانند کمک‌های خود را برای درمان بیماران مبتلا به کرونا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۳۰۲۵ یا *۸۸۷۷*۸۸# به نام نذر سلامت واریز کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: برای جلب کمک واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاران بزرگ خراسان رضوی نیز نشستی با آنان برگزار و موافقت آنان برای کمک به بیماران کرونایی و خرید تجهیزات برای دانشگاه علوم پزشکی مشهد جلب خواهد شد.

محمدحسین روشنک دبیر ستاد هماهنگی کمیته‌های مردمی مقابله با کرونا در خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: حدود ۲۸ رسانه و خبرنگار با این ستاد همکاری می‌کنند و ۲۵ کانال خبری برای نشر اخبار مرتبط با این موضوع تشکیل شده است و روزانه دست کم پنج کلیپ نشر محتوا در این خصوص تولید و در شبکه‌های مختلف رسانه‌ای منتشر می‌شود.

وی افزود: تاکنون پویش‌های مختلف در قالب ستاد کمیته‌های مردمی مقابله با کرونا شکل گرفته که موفق‌ترین آن‌ها پویش "نذر ماسک" بود که علاوه بر این استان به سایر نقاط کشور و حتی کشور‌های خارجی تسری یافت.

دبیر ستاد هماهنگی کمیته‌های مردمی مقابله با کرونا در خراسان رضوی ادامه داد: پویش دیگر "بخشش اجاره بهای واحد‌های تجاری توسط مالکین" بود که از زمان راه‌اندازی این پویش در هفته گذشته تاکنون هزار مورد بخشش اجاره بهای واحد تجاری در قالب بخشش مالک یا کمک خیران در تقبل هزینه اجاره در مشهد انجام گرفته است.

روشنک بیان کرد: در شرایط کنونی مهمترین اقدام، جلب کمک‌ها برای تامین تجهیزات و دارو به منظور کمک به درمان بیماران کرونایی است و کمیته‌های مردمی باید کمک‌های خود را به دانشگاه‌های علوم پزشکی اختصاص دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز