خبرگزاری کار ایران

مقام مسئول سازمان غذا و دارو خواستار شد؛

برخورد سریع قانونی با تبلیغات خارج از ضوابط مکمل‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۳۲۸

دانشگاه‌ها در صورت مشاهده تبلیغات خارج از ضوابط قانونی مکمل‌ها موارد را گزارش دهند.

مدیر کل نظارت و ارزیابی فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا ودارو خواستار برخورد و اقدام سریع قانونی در خصوص تبلیغات خارج از ضوابط مکمل ها را شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری سازمان غذا و دارو ایفدونا، امیر حسین جمشیدی مدیر کل نظارت و ارزیابی فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو از ممنوعیت تبلیغات عمومی فراورده های مکمل تغذیه ای در مجلات و انتشارات عمومی، بیلبوردهای تبلیغاتی، رسانه های جمعی و تبلیغات هواپیمایی خبر دادو گفت: دانشگاه ها در صورت مشاهده تبلیغات خارج از ضوابط قانونی مکمل ها موارد را گزارش دهند.

وی همچنین به ممنوعیت عرضه خارج از مسیر قانونی اقلام فوق الذکراشاره کرد و اظهار داشت: این محصولات فقط در داروخانه ها و صرفا با حضور مسئول فنی داروساز قابل عرضه است.

جمشیدی در پایان از معاونین غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور خواست در صورت مشاهده موارد تخلف این محصولات پیگیری های لازم را انجام و اقدامات قانونی را سریعا بررسی و مراتب را به اداره کل نظارت و ارزیابی فراورده های طبیعی، سنتی سازمان غذا و دارو گزارش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز