خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی نیشابور خبر داد:

توزیع مرغ گوشتی تنظیم بازار در شهرستان نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۹۲۵

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور از آغاز توزیع مرغ گوشتی تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، محمد علی فرهمند راد در جلسه ای که برای توزیع مرغ گوشتی با حضور کارشناس و مدیران مربوطه برگزار شد، گفت: ضمن تبیین شیوه نامه و ساماندهی توزیع مرغ گوشتی توسط مدیریت توسعه بازرگانی و مدیریت امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی به قیمت مصوب دولتی ٢٠ هزار و ۴٠٠ تومان توسط مرغداران است. 

وی در ادامه افزود: هدف از انجام این پروسه و توزیع مرغ گوشتی تنظیم بازار، تعادل بخشی قیمت مصرف کننده و رفع کمبودها در شهرستان است.

فرهمند راد اظهار داشت: طبق دستورالعمل ابلاغی باید ٣٠ درصد تولیدات مرغداری‌های گوشتی که از نهاده‌های یارانه دار دولتی استفاده می کنند در این شبکه پس از اخذ مجوزهای لازم از جهادکشاورزی، شبکه دامپزشکی، اتحادیه مرغداران، کشتارگاه و با نظارت اداره صمت شهرستان، توزیع و بدست مصرف کننده نهایی برسد.

وی گفت: افزایش بی رویه قیمت مرغ گوشتی در بازار باعث ایجاد مشکلاتی برای مصرف کنندگان و نارضایتی مردم شده است که به طبع آن جهادکشاورزی به عنوان متولی تامین نیاز جامعه، برنامه ریزی‌های لازم را جهت این تعادل بخشی از طریق همکاری با اداره صمت، شبکه دامپزشکی، اتحادیه مرغداران و کشتارگاه‌های طیور انجام داده است. 

رئیس جهادکشاورزی شهرستان نیشابور تصریح کرد: امید است در روزهای آتی شاهد تعدیل قیمت واقعی مرغ گوشتی در بازار در راستای حمایت از تولید کننده و مصرف کننده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز