خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

پروژه کمربندی نسیم شمال در روز بسیج به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۸۴۸

شهردار قزوین از افتتاح و بهره برداری پروژه کمربندی نسیم شمال در روز بسیج خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، سیاوش طاهرخانی‌شهردار قزوین با بیان اینکه اجرای عملیات پروژه کمربندی نسیم شمال از اواخر اردیبهشت‌ماه امسال با اعتباری بالغ ‌بر۳۰۰ میلیارد ریال از محل منابع شهرداری قزوین آغاز شد، گفت: این پروژه در دو فاز انجام‌شده که فاز نخست آن به طول یک هزار و ۸۰۰ متر، حد فاصل خیابان میرزا کوچک خان تا تقاطع تاکستان در آستانه بهره‌برداری است و فاز دوم نیز به طول دو هزار و۶۰۰ متر از همان تقاطع تا میدان خلیج‌فارس خواهد بود که در حال حاضر خاکبرداری آن رو به پایان است.

سیاوش طاهرخانی، پروژه کمربندی نسیم شمال را از پروژه‌های مهم شهرداری و شورای شهر قزوین دانست و استفاده از رویه بتنی مخصوص را از جمله ویژگی‌های این پروژه عنوان کرد که برای اولین بار در استان و سومین بار در کشور مورداستفاده قرار گرفته است.

به گفته شهردار قزوین، رویه بتنی بکار رفته در کمربندی نسیم شمال به دلیل مقاومت فشاری زیاد، تسریع در اجرا و حفظ اختلاط و تراکم در زمان پخش با دستگاه فینشر بیشتر در فرودگاه‌ها و آزاده ‌های مهم و دارای اهمیت کشور استفاده می‌شود.

طاهرخانی با اشاره به نواقص موجود گارد ریل‌ها و نامناسب بودن روشنایی مسیر تصریح کرد: برای بهسازی گارد ریل‌ها و روشنایی‌های این پروژه سازمان های مرتبط شهرداری قزوین نیز با اعتبارات و منابع شهرداری اقدامات لازم را به سرانجام رساندند.

شهردار قزوین با اظهار خرسندی از اجرای پروژه کمربندی نسیم شمال، این طرح را از جمله طرح‌های مسیر گشایی مهم و مورد مطالبه همیشگی شهروندان شهر، استان قزوین و سایراستان‌های کشور دانست و ابراز امیدواری کرد تا با اجرای کامل این طرح، شهرداری قزوین موجبات رضایتمندی شهروندان گرامی را در کاهش بار ترافیکی شهر فراهم کرده باشد.

سیاوش طاهرخانی در پایان از استاندار، تمامی مدیران استانداری، یکان به یکان اعضای شورای اسلامی شهر، عوامل انتظامی و تمام همکارانش در مجموعه شهرداری قزوین برای به انجام رساندن به‌موقع این پروژه قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز