خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری عنوان کرد:

لایه‌روبی دهانه پل های سطح شهر سنندج برای جلوگیری از سیلاب

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۲۱۹

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: برای جلوگیری از بروز حوادث ناشی از جاری شدن سیلاب دهانه پل های سطح شهر -که به علت تخلیه خاک و نخاله و فعالیت های عمرانی مسدودشده بود- پاکسازی و لایه روبی می شود.

به گزارش ایلنا، عبدالسلام سپهر اظهار کرد: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در هفته آینده و احتمال وقوع سیل،‌شهرداری با برگزاری جلسات مختلف تمهیدات لازم را برای کاهش آب گرفتگی معابر صورت داده است.

وی افزود: یکی از مهم ترین مشکلات که باعث وقوع سیلاب در سطح شهر می‌شود مسدود شدن دهانه پل های سطح شهر به علت تخلیه خاک و نخاله و همچنین فعالیت های عمرانی در سنوات گذشته است.

 سپهر ادامه داد: طی بازدیدهای بعمل آمده از سطح شهر مسیرهای آب راه و دهانه  برخی از پل های که مسدود شده بود و احتمال آب گرفتگی را داشت شناسایی شد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج به پاکسازی و لایه‌روبی دهانه پل‌های سطح شهر اشاره کرد و گفت:یکی از مسیرهایی که دارای بیشترین مشکل بود دهانه پل در بلوار آزادگان (کمیز ) است که با چندین دستگاه ماشین آلات عمرانی عملیات لایه روبی و پاکسازی آن در حال اجرا است.

 سپهر ادامه داد: پاکسازی دهانه پل های واقع در شهرک ساحلی، پارک کودک  و ناحیه منفصل شهری حسن آباد از جمله مسیرهایی است که عملیات پاکسازی و لایه روبی آن در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه تمامی نیروهای خدمات شهری در حال آماده باش کامل هستند،گفت: در حال حاضر نیروهای خدمات شهری نسبت به تهیه کیسه های شنی جهت هدایت سیلاب و جلوگیری از ورود آب به داخل منازل مسکونی اقدام کرده اند.

 سپهر افزود : پمپ های تخلیه آب  که دچار مشکل شده بودند تعمیر شده و نسبت به خرید چند عدد پمپ تخلیه آب هم اقدام شده تا در صورت نیاز از آنها استفاده شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: این شهرداری با بسیج تمامی امکانات تمهیدات لازم برای مقابله با آبگرفتگی معابر را صورت داده وامیدواریم با تعامل شهروندان بتوانیم در بارش های هفته آینده با اقدامات مناسب شاهد کمترین آب گرفتگی در سطح شهر باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز