خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی بیمه‌های استان اردبیل:

در تلاش برای توانمندی صنعت بیمه و فرهنگ‌سازی آن در میان مردم هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۱۵۹

دبیر شورای هماهنگی بیمه‌های استان اردبیل گفت: بیمه‌ها در استان اردبیل تلاش می‌کنند تا با حمایت از گروه‌های مختلف زمینه توانمندی صنعت بیمه و فرهنگ‌سازی را در این بخش فراهم کنند.

به گزارش ایلنا،  حسین میکاییل‌وند ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد:  بیمه‌ها در استان اردبیل تلاش می‌کنند تا با حمایت از گروه‌های مختلف زمینه توانمندی صنعت بیمه و فرهنگ‌سازی را در این بخش فراهم کنند.

وی به برگزاری اولین همایش نخبگان بیمه اردبیل اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت بیمه و نقش بیمه در زندگی و سرمایه ملی امیدواریم در راستای همگانی سازی و فرهنگ سازی این مهم گام برداریم.

 دبیر شورای هماهنگی بیمه‌های استان اردبیل با اشاره به عملکرد ضعیف اطلاع رسانی فعالیت های بیمه بیان کرد: با توجه به عدم آشنایی اکثر مردم با فرهنگ بیمه رسانه و مطبوعات نقش بسیار مهمی می‌توانند در فرهنگ سازی بیمه داشته باشند.

 میکاییل‌وند به بیمه لوازم خانگی هنگام قطعی برق اشاره کرد و ادامه داد: در سال 99 اداره برق هم برای لوازم برقی و هم برای آتش سوزی قرار داد تنظیم میکردند اما در سال های 1400 و 1401 خسارت های ناشی از آتش سوزی لوازم برقی از قرار دادهای برق حذف شد که امسال نیز بر همان اساس قراردادهای بدون تعهد لوازم منزل ثبت می‌شود.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز