خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی حزب اسلامی کار در استان آذربایجان شرقی:

شور، نشاط و موفقیت در عرصه‌ دیپلماسی نتیحه حضور مردم بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۹۶

اکنون بخش خصوصی و نخبگان گروه‌های مختلف می‌توانند با دولت تدبیر و امید وارد گفتگو بشوند و حرف بزنند زیرا شخصیت‌ و چهره‌هایی در دولت مستقر شده‌اند که برای مردم و دیگران احترام قائلند. / ما از دولت انتظار داریم به سمتی حرکت کند که مردم قدرت انتخاب داشته باشند باید به این مهم توجه داشته باشیم که کشور نمی‌تواند تک صدایی و تک حزبی اداره شود زیرا که احزاب به مفهوم رقیب دولت نیستند بلکه می‌توانند با ایفای نقش واقعی خود کمک حال دولت و صد البته در وهله اول مردم باشند.

ایلنا: دبیر اجرایی حزب اسلامی کار در استان آذربایجان شرقی گفت: این دولت متعلق به ملتی است که در اوج ناامیدی وارد عرصه شد و با حضورش امید آفرید بنابراین دولت حق ندارد نسبت به آرمان‌ها و خواسته‌های اصلاحاتی اینجامعه کم توجهی کند.
به گزارش ایلنا، رضا عظیم آذری که در نخستین همایش تشکل‌های سیاسی استان آذربایجان شرقی پس از استقرار دولت تدبیر و امید تحت عنوان «نقش احزاب در جریانات سیاسی» سخن می‌گفت افزود: با استقرار دولت یازدهم یک فضای جدیدی در گفتمان سیاسی کشور و در کنارآن برای حضور و ایفای نقش احزاب و سازمان‌های مردم نهاد برای ارایه نکته نظرات و دیدگاه‌ها فراهم شده است که در همین راستا حزب اسلامی کار در استان با فعال کردن اعضای خود در گروه‌های مختلف درصدد است در این رویکرد جدید دولت سهمی در جهت رفع مشکلات داشته باشد.
وی افزود: اکنون بخش خصوصی و نخبگان گروه‌های مختلف می‌توانند با دولت تدبیر و امید وارد گفتگو بشوند و حرف بزنند زیرا شخصیت‌ و چهره‌هایی در دولت مستقر شده‌اند که برای مردم و دیگران احترام قائلند.
وی با بیان اینکه ایام دهه فجر فرصتی را فراهم کرد تا با برگزاری این همایش و با توجه به اینکه ریاست دوره‌ای شورای اصلاحات بر عهده حزب اسلامی کار و خانه کارگر قرار دارد نخستین گام عملی را در این زمینه در آذربایجان شرقی برداریم گفت: باید بدانیم با توجه به روی کار آمدن دولت یازدهم، ‌‌ همان طور که مردم خواسته‌اند و بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام رهبری هم به دنبالش بودند، رای مردم تعیین کننده بود.
عظیم آذری با تاکید به اینکه کشور در همین مدت کوتاهی که از اغاز به کار دولت یازدهم گذشته، شاهد تحولات اساسی وتغییر رویکرد‌ها شده دکتر روحانی بخش اصلی وظایف خود را در این مدت انجام داده‌اند گفت: حالا در عرصه بین المللی یک نگاه تازه‌ای به کشورمان می‌شود، گره‌هایی که در عرصه بحثتحریم‌ها کم کم به گره‌های ناگشودنی تبدیل می‌شد در حال رفع شدن است و دیگر هیچکس منتظر آن نیست که از تریبون‌های دولت سخنانی برزبان رانده بشود که نوعی نگرانی برای کشورفراهم آورد.
وی افزود: همه ما باید امروز این حقیقت را این بپذیریم که شور و نشاط وانچه که تحت عنوان موفقیت در عرصه‌ دپیلماسی بین‌المللی صورت گرفته، در نتیحه حضور مردم و حمایت قاطع انان ازدولت و سیاستهای آن بوده است.
عظیم آذری با تاکید به اینکه این دولت متعلق به آقای روحانی یا وزرا نیست افزود: این دولت متعلق به ملتی است که در اوج ناامیدی وارد عرصه شد و با حضورش امید آفرید بنابراین دولت حق ندارد نسبت به آرمان‌ها و خواسته‌های اصلاحاتی اینجامعه کم توجهی کند.
وی ادامه داد: ما از دولت انتظار داریم به سمتی حرکت کند که مردم قدرت انتخاب داشته باشند باید به این مهم توجه داشته باشیم که کشور نمی‌تواند تک صدایی و تک حزبی اداره شود زیرا که احزاب به مفهوم رقیب دولت نیستند بلکه می‌توانند با ایفای نقش واقعی خود کمک حال دولت و صد البته در وهله اول مردم باشند. عظیم آذری با بیان اینکه دولت روحانی در شرایط سختی کشور را تحویل گرفت گفت: اغلب شاخصه‌های جامعه که اعلام می‌شد رضایت بخش نیست و رشد مطلوبی ندارد، وضعیت اقتصاد کشور نامطلوب وبا بحران روبرو است و بخش‌های مهمی از جمله کشاورزی صنعت، وحدمات با مشکلات فراوانی روبرو است.
وی افزود: باید برای دولت راهکار داد و از نظرات کار‌شناسان اقتصادی بهره برد که اصولا یکی از اهداف ما در برگزاری این همایش‌ها هم دنبال کردن چنین اهدافی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز