خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

رویدادهای استارت‌آپ‌ حوزه صنعت و خوشه‌های صنعتی حمایت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۴۳۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در راستای رونق بخشی به صنایع و به منظور حمایت از ایده‌های نو، رویداد استارت‌آپ‌ صنعت پوشاک و نساجی در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان راهبر اصلی اجرای خوشه‌های صنعتی، از برگزاری هرگونه استارت‌آپ‌های صنعتی و مرتبط با خوشه‌های صنعتی حمایت می‌کند.

وی هدف از اجرای خوشه‌های صنعتی را تقویت ارتباط، شبکه سازی و همکاری اعضای خوشه با یکدیگر دانست و افزود: برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و به منظور حمایت از افزایش تولید، بهره‌وری و صادرات واحدهای تولیدی، تاکنون سه خوشه صنعتی فرش، پلاستیک و لبنیات در سطح استان پیاده سازی و به مرحله اجرا در آمده است و اجرای خوشه صنعتی پوشاک و نساجی نیز به زودی در استان اردبیل آغاز خواهد شد.

علایی ادامه داد: در این رویداد استارت‌آپی که از تاریخ 30 آبان الی 2 آذرماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، روش‌های نوین در صنعت پوشاک و نساجی استان مورد کنکاش و پژوهش قرار گرفته و به نفرات برتر نیز جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از فعالان استارت‌آپ‌ها دعوت کرد تا طرح‌ها و ایده‌های نو خود را برای توسعه صنعت پوشاک و نساجی استان از طریق آدرس https://evand.com/events/javidanst ارائه دهند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز