خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان خبر داد؛

آموزش 1000 نفر از شاغلین فعال در خوشه صنعتی استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۲۲۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای، به منظور آموزش 1000 نفر از شاغلین خوشه صنعتی فرش دستبافت استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: با تشکیل خوشه‌های صنعتی که یکی از برنامه‌های مهم و راهبردی این شرکت در راستای حمایت از تولید و اشتغال محسوب می‌شود، زمینه‌های همکاری اعضای خوشه که دارای تولید و محصولات مشابه هم می‌باشند، تقویت و شبکه سازی می‌شود.

وی نمونه بارز این حمایت‌ها را برگزاری دوره‌های آموزشی، تورهای صنعتی و حمایت از حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برشمرد و افزود: این برنامه‌ها در قالب بسته‌های حمایتی و به صورت رایگان در اختیار صنعتگران و کارآفرینان گذاشته می‌شود تا زمینه‌های ارتقا تولید، اشتغال، بهره وری و صادرات آنان مهیا شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برای آموزش هرچه بهتر شاغلین خوشه صنعتی فرش دستبافت، امروز شاهد انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای استان هستیم که در این تفاهم نامه، 1000 نفر از اعضای فعال خوشه صنعتی فرش دستبافت استان اردبیل توسط سازمان فنی و حرفه‌ای و با حمایت مالی شرکت شهرک‌های صنعتی آموزش خواهند دید.

وی در پایان از اجرای موفق سه خوشه صنعتی فرش دستبافت، پلاستیک و لبنیات در سطح استان اردبیل خبر داد و افزود: فرآیند مطالعه و امکان سنجی توسعه سه خوشه صنعتی دیگر شامل؛ صنایع چوب و مبلمان، پوشاک و شیرآلات ساختمانی انجام شده است که به زودی این خوشه‌های صنعتی، کار خود را در استان اردبیل آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز