خبرگزاری کار ایران

طرح «نجم» در 22 مرکز آموزش فنی و حرفه ای همدان اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۷۲۸

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: طرح نجم (نظارت جامع مهارت) با هدف استقرار نظام مولد سازی، افزایش بهره‌وری و کیفیت آموزش‌های مهارتی در 22 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای این استان اجرا شد.

به گزارش ایلنا از همدان، وهب مختاران اظهار داشت: طرح نظارت جامع مهارت «نجم» با حضور بازرسان اعزامی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با هدف ایجاد ظرفیت‌های جدید آموزشی مراکز فنی و حرفه‌ای، همگام با سراسر کشور در استان همدان اجرا شد و 22 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های استان همدان توسط ارزیابان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بازدید و بررسی شد.

وی ادامه داد: این طرح در سه مرکز شهرستان همدان، ۲ مرکز بهار، سه مرکز ملایر، ۲ مرکز نهاوند، سه مرکز اسدآباد، ۲ مرکز تویسرکان، ۲ مرکز رزن، یک مرکز درگزین، یک مرکز فامنین، یک مرکز کبودرآهنگ و همچنین در مرکز هتل داری شهرستان همدان عملیاتی شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: در این طرح ظرفیت‌ها و قابلیت های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مورد ارزیابی دقیق قرار می‌گیرد و چالش‌ها، مشکلات مراکز و فضاهای مازاد آموزشی شناسایی و برای استفاده بهتر از آنها برنامه ریزی می‌شود.

مختاران، نظارت کارآمد و اصلاح گر را از دیگر اهداف طرح نجم برشمرد و گفت: اجرای این طرح کیفیت‌ بخشی به آموزش‌های مهارتی را در پی خواهد داشت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان یادآور شد: یکی از رویکردهای مهم در فعالیت مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای، آموزش اشتغال محور است تا کارآموزان با دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای بتوانند جذب بازار کار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز