خبرگزاری کار ایران

با نام و یاد ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل:

1500 نهال در شهرک صنعتی اردبیل کاشته شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۷۹۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از کاشت 1500 نهال در شهرک صنعتی اردبیل2 با نام و یاد 3400 شهید استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی در آئین کاشت 1500 نهال با نام و یاد شهدای گرانقدر دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع امنیت و مدافع سلامت در شهرک صنعتی اردبیل2  با اشاره به از خود گذشتگی‌های شهدا برای تامین امنیت، اقتدار، عزت و حاکمیت کشور، اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، امروز شاهد کاشت 1500 نهال در شهرک صنعتی اردبیل2 با یاد و خاطره ۳۴۰۰ شهید استان هستیم که در این مراسم با دعوت از جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، واحدهای تولیدی و خانواده معظم شهدا، به طور نمادین چند اصله نهال به نام شهدای دفاع مقدس، مدافعین حرم، امنیت و سلامت نامگذاری شد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه‌های گسترده این شرکت برای ایجاد فضای سبز در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و افزود: با اقدامات انجام شده تاکنون شاهد ایجاد 240 هکتار فضای سبز در سطح شهرک‌های صنعتی استان هستیم که اجرای هرساله این برنامه‌ها جزو شاخص‌های اصلی این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به ضرورت توسعه فضای سبز و فرهنگ نهال کاری، افزود: در کنار اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی و به منظور گسترش فضای سبز، واحدهای تولیدی ملزم به اختصاص حداقل 10 درصد از فضای در اختیار خود به ایجاد فضای سبز هستند که این موضوع در صدور پروانه پایان‌کار واحدهای تولیدی رصد و اجرایی می شود. 

علایی با اشاره به هدف‌گذاری ایجاد 3 هکتاری فضای سبز در شهرک‌های صنعتی استان در سال جدید، ابراز امیدواری کرد تا با همکاری مدیران واحدهای تولیدی و شرکت‌های خدماتی مستقر در شهرک‌ها، این میزان توسعه فضای سبز محقق و عملیاتی شود.

شایان ذکر است در این مراسم علاوه بر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل و فرماندار شهرستان نمین، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس، مدیرکل منابع طبیعی استان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز