خبرگزاری کار ایران

وقتی کلاغ‌ها می‌رقصند در بازار کتاب

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۵۰۲

وقتی کلاغ ها می‌رقصند با داستان‌هایی به این نام: مولکان یک چشم، بوی سیگار خوش کش وطنی، شازده کوچولو، دو نفر توی دیوار، وقت‌هایی که یک غریبه…، مرض انگشت ریزی، آمادیلو و بادهای زمستانی منتشر شد.

وقتی کلاغ ها می‌رقصند؛ یک مجموعه داستان کوتاه از مریم فرهادی است که توسط انتشارات هیلا در ۶۶۰ نسخه با قیمت ۵هزار تومان وارد بازار شده است.

به گزارش ایلنا؛ فهرست داستان‌های این مجموعه به ترتیب عبارت است از: مولکان یک چشم، بوی سیگار خوش کش وطنی، شازده کوچولو، دو نفر توی دیوار، وقت‌هایی که یک غریبه…، مرض انگشت ریزی، آمادیلو، بادهای زمستانی.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «دستکش دستم می‌کنم تا مبادا جاهای جاهای دیگر بدنم هم اینطور بشود، گاهی اوقات روی صندلی خوابم می‌برد و وقتی بیدار می‌شوم می‌بینم دستکش‌ها خالی خالی‌اند.

وقتی پاییز می‌رسد اوضاع بهتر می‌شود، می‌توانم رو به روی تیغه نوری که از سقف گلخان می‌آید پایین بنشینم و به رنگ‌های گل‌ها نگاه کنم که چقدر زیر این نور بی‌حال، شگفت انگیز به نظر می‌رسند. آن وقت یادم می‌رود که دست‌هایم از توی دستکش، بیرون ریخته‌اند.

از وقتی اینطور شده‌ام دیگر در را برای بنیامین باز نمی‌کنم. آ‌ها! راستی، من که هنوز بنیامین را به شما معرفی نکرده‌ام. راستش این روز‌ها، با اوضاع، بدجور حواس پرتی گرفته‌ام. به جای اینکه خاک رز‌ها را عوض کنم، به مریم‌ها آب می‌دهم و یک ساعت بعد دوباره به مریم‌ها آب می‌دهم و یک ساعت بعد به مریم‌ها…»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز