خبرگزاری کار ایران

مرکز فوریت‌های ستاد بحران نمایشگاه کتاب فعال شد

کد خبر : ۶۶۶۹۲

فعالیت ستاد بحران نمایشگاه كتاب با هدف تامین امنیت و رسیدگی آسان و فوری به مشکلات و شکایت بازدیدکنندگان آغاز شد.

ایلنا: رییس ستاد بحران نمایشگاه کتاب، از آغاز فعالیت این ستاد با هدف تامین امنیت و رسیدگی آسان و فوری به مشکلات وشکایت بازدیدکنندگان از امور درمانی، بهداشتی، پست، اشیا گمشده و سایر بخش‌های نمایشگاه کتاب خبر داد.
عباس نبی‌زاده در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر افزود: امسال مرکز فوریت‌های ستاد بحران نمایشگاه کتاب تهران، چندین بار با نمایندگان این ستاد از جمله اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، سازمان انتقال خون، شهرداری منطقه ۷تهران و پلیس مستقردر نمایشگاه جلسه داشته و در صورت لزوم، مشکلات احتمالی در کمترین زمان ممکن رفع خواهد شد.
رئیس ستاد بحران نمایشگاه کتاب خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های ستاد بحران نمایشگاه کتاب، در ضلع جنوبی [زیرزمین شبستان] مستقر است و مشکلات بازدیدکنندگان در ایام برپایی نمایشگاه کتاب ار طریق سامانه تلفنی ۸۸۴۹۶۱۸۲ حل خواهد شد.
نبی‌زاده گفت: حذف نامه‌نگاری و تشریفات اداری برای مرتفع کردن مشکلات احتمالی غرفه داران و بخش‌های مختلف نمایشگاه، یکی دیگر از فعالیت‌های مرکز فوریت‌های ستاد بحران نمایشگاه کتاب است.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از۱۱تا ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۹۲ در مصلای امام خمینی (ره) برپاخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز