خبرگزاری کار ایران

رئیس صنف رانندگان وسائط نقلیه سنگین استان هرمزگان:

اتلاف وقت رانندگان درصف ۱۵ کیلومتری بازرسی «شهید میرزایی»

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۶۶

چكیده:‌ «تعداد دروازه‌های بازرسی و ماموران نیروی انتظامی شاغل در ایست بازرسی شهید میرزایی باید افزایش پیدا کند تا از تشکیل صف‌های ۱۵ الی ۲۰ کیلومتری وسائط نقلیه سنگین و اتلاف وقت رانندگانشان جلوگیری شود.»

رئیس انجمن صنفی کارگری رانندگان وسائط نقلیه سنگین استان هرمزگان از تشكیل صف ۱۵ کیلومتری وسائط نقلیه سنگین در ایست بازرسی شهید میرزایی خبر داد.

«منوچهر نیک سرشت» در این باره به ایلنا گفت: تعداد دروازه‌های بازرسی و ماموران نیروی انتظامی شاغل در ایست بازرسی شهید میرزایی باید افزایش پیدا کند تا از تشکیل صف‌های ۱۵ الی ۲۰ کیلومتری وسائط نقلیه سنگین و اتلاف وقت رانندگانشان جلوگیری شود.

این فعال صنفی گفت: جاده یاد شده استان هرمزگان را به منطه سیرجان در استان کرمان متصل می‌کند و از این منظر یک شاهراه حیاتی در حمل و نقل جاده‌ای کشور تلقی می‌شود.

وی گفت: نمی‌توان از یک طرف شعار مبارزه با آلودگی محیط زیست سر داد و از طرف دیگر با ایجاد صف‌های طویل وسائط نقلیه سنگین عامل آلودگی هوا بود.

نیک سرشت در پایان بابیان اینکه شرایط کنونی در ایست بازرسی شهید میرزایی از نظر اقتصادی توجیه پذیر نیست، تصریح کرد: حجم بالای گازوییلی که توسط وسائط نقلیهٔ سنگین معطل در این صف‌ها می‌سوزد یکی از عوامل اصلی آلودگی محیط زیست است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز