خبرگزاری کار ایران

برای جایگزینی تعاونی كارگری با پیمانكاری:

وزارت نفت مجوز ترک تشریفات مناقصه را از دولت اخذ کند

کد خبر : ۶۴۷۹۵

«وزارت نفت باید طبق نامه مورخ ۱۳ آذر ماه سال ۹۱ آقای "حسن نصر اصفهانی" مدیر کل پشتیبانی و مالی ستاد وزارت نفت مبنی بر ساماندهی نیروهای پیمانکاری و واگذاری فعالیت‌ها در قالب شرکت‌های تعاونی، مجوز ترک تشریفات مناقصه را از دولت اخذ کند.»

رئیس انجمن صنفی کارگران پیمانکاران پتروشیمی تبریز از وزارت نفت خواست تا «مجوز ترک تشریفات مناقصه» برای جایگزینی تعاونی به جای شرکت‌های پیمانکاری را از دولت را اخذ کند.

ناصر چمنی در این باره به ایلنا گفت: وزارت نفت باید طبق نامه مورخ ۱۳ آذر ماه سال ۹۱ آقای «حسن نصر اصفهانی» مدیر کل پشتیبانی و مالی ستاد وزارت نفت مبنی بر ساماندهی نیروهای پیمانکاری و واگذاری فعالیت‌ها در قالب شرکت‌های تعاونی، مجوز ترک تشریفات مناقصه را از دولت اخذ کند.

وی تصریح کرد: تا به امروز دولت مجوز ترک تشریفات مناقصه را صادر نکرده است.

این فعال کارگری با اشاره به تشکیل تعاونی کارگران افزود: تشكبا تعاونی کارگران به آقای «حراف» مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ابلاغ شده است و سیستم ایشان وظایفی که در قبال تعاونی داشته‌اند را اجراء و خبر تشكیل تعاونی را به وزارت نفت ارسال کرده است.

رئیس انجمن صنفی کارگران پیمانکاران پتروشیمی تبریز در پایان بر لزوم اقدام وزارت نفت در اخذ مجوز ترک تشریفات مناقصه تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز