خبرگزاری کار ایران

آغاز فاز دوم امدادرسانی دانشگاه آزاد گلستان به مناطق سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۴۷۵

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان به تشریح اقدامات این دانشگاه در مرحله دوم امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده و مناطق سیل‌زده پرداخت.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با بیان اینکه فاز دوم امدادرسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان به مناطق سیل‌زده آغاز شده است، گفت: بیش از هزار بسته غذای سرد و نان بین سیل‌زدگان شهر آق‌قلا و محله عیدگاه و کل‌آباد توزیع شده است.

وی از ارسال و توزیع بیش از ۱۵۰ بسته بهداشتی کامل شامل صابون، حوله، مسواک، خمیردندان، پوشک بچه، مواد شوینده و... به مناطق سیل زده خبر داد و اظهار داشت: همچنین بیش از ۱۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان اهدا شد. گروه های جهادی متشکل از بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارکنان و مدیران نیز به صورت متمرکز و با هدف لایروبی و پاکسازی واحدهای مسکونی و معابر از گل و لای، به مناطق آسیب‌دیده در سیل اعزام شدند.

شناسایی خانواده‌های دانشجویان سیل زده و تأمین نیازهای آنها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با بیان اینکه گروه‌های ارزیاب به منظور شناسایی خانواده های دانشجویان سیل زده و تأمین نیازهای آنها به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند، خبر داد و گفت: پس از بررسی تیم ارزیاب و اتمام کار لایروبی و استقرار افراد در منازل، اقلام مورد نیاز خانوادها شامل موکت، آبگرمکن، اجاق گاز و... خریداری و در اختیار آنها قرار گرفت.

وی افزود: همچنین بیش از ۱۰۰ بسته مواد غذایی خام شامل برنج، روغن، رب و چای بین خانواده‌های مستقر در واحدهای مسکونی توزیع شد.

طاهری با اشاره به هشدار هواشناسی و بالا آمدن آب در آق‌قلا و گمیشان، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در آماده‌باش کامل در ارائه خدمات‌رسانی و امدادرسانی به مردم در صورت وقوع مجدد سیل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز