خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی مطرح کرد:

گزارش عملکرد کمک به سیل زدگان موجب اعتماد مردم می‌شود/ جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی نیازمند فرماندهی واحد است

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۱۳۷

نماینده ولی‌فقیه در گیلان بر نظام‌مند شدن جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده تاکید کرد و گفت: گزارش عملکرد کمک به سیل زدگان موجب اعتماد مردم و دفع شبهه دشمن می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با اعضای ستاد طرح جهاد همبستگی ملی برای ساخت مناطق سیل زده معین گیلان با اشاره به تلاش دشمن در بی اعتماد و دل سرد کردن مردم نسبت به مسئولان اظهار کرد: بیش از ۸۵ درصد مردم به مسئولان نظام اسلامی اعتماد دارند.

وی به روحیه بحرانی مردم در هنگام زلزله و سیل اشاره کرد و افزود: برخی از افراد سودجود در حوادث غیر مترقبه به دنبال سوء استفاده هستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه برخی برای ارسال کمک های مردمی به صورت شخصی اقدام می کنند، تصریح کرد: نهادهای زیر مجموعه نظام مورد اعتماد مردم هستند و کمک ها باید از طریق این نهادها انجام شود.

آیت الله فلاحتی، جمع آوری و ارسال کمک های مردمی را نیازمند فرماندهی واحد خواند و بیان کرد: سپاه رابط ارسال کمک های مردمی گیلان به استان گلستان برای ساخت واحدهای مسکونی سیل زدگان است.

وی به اعتماد مردم به سپاه، جمعیت هلال احمر، بهزیستی و … در جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: ارائه گزارش فعالیت ها در حین و پایان کار به مردم در مقابل تلاش دشمن در سلب اعتماد نسبت به مسئولان بسیار تاثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر نظام مند شدن جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده، خاطرنشان کرد: گزارش عملکرد کمک به سیل زدگان موجب اعتماد مردم و دفع شبهه دشمن می شود.
 

جمع آوری ۴ میلیارد تومان کمک های مردمی گیلان به سیل زدگان
فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در جلسه مذکور از جمع آوری ۴ میلیارد تومانی کمک های مردمی استان برای سیل زدگان مناطق سیل زده کشور خبر داد و گفت: مسجد محل قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است و کمک به سیل زدگان از این طریق انجام می شود.

سردار محمد عبدالله پور به احداث ۵۰۰ واحد مسکونی در استان گلستان با استفاده از کمک های مردمی گیلان اشاره کرد و افزود: واحدهای مسکونی مذکور متعلق به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد استان گلستان است.
 

گیلان، استان معین ساخت و تجهیز ۵۰۰ واحد مسکونی سیل زدگان گلستان
جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: گیلان استان معین ساخت و تجهیز ۵۰۰ واحد مسکونی با استفاده از کمک های مردمی در گلستان معرفی شده است.

حسین توشه، مبلغ ساخت هر واحد مسکونی را ۸۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: مبلغ ۴۰ میلیون تومان از مبلغ مذکور از طریق وام و ۱۰ میلیون تومان دیگر بلاعوض دولت تامین و پرداخت می شود.

وی ادامه داد: مبلغ ۳۰ میلیون تومان کمک های مردمی از طریق مساجد جمع آوری شده و برای ساخت هر کدام از واحدهای مسکونی اختصاص داده می شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ساخت و تجهیز واحدهای مسکونی سیل زدگان استان گلستان در دو اولویت انجام می شود، تصریح کرد: احداث بنا در اولویت نخست است و پس از آن تجهیز واحد را انجام می دهیم.

حجت الاسلام ولی عادلی رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه گیلان نیز گفت: هماهنگی لازم با ائمه جماعات برای جمع‌آوری کمک های مردمی از طریق مساجد انجام می شود.

حجت الاسلام محمد علیزاده نیز اظهار کرد: مساجد بهترین ظرفیت برای جمع آوری کمک های مردمی محسوب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز