خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان در بازدید از شهر سیل زده گمیشان خبر داد:

آغاز فعالیت رسمی بازسازی و نوسازی منازل آسیب دیده از اواسط اردیبهشت

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۶۸۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از آغاز فعالیت رسمی بازسازی و نوسازی واحدهای آسیب دیده شهرستان گمیشان توسط استان گیلان از اواسط اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا ، علی اوسط اکبری مقدم امروز پس از بازدید از شهر سیل زده گمیشان در جلسه هماهنگی بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از وقوع سیل در فرمانداری شهرستان گمیشان استان گلستان با اشاره به اینکه گیلان به عنوان استان معین جهت بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده معرفی شده است، گفت: پیرو دستور استاندار گیلان از واحدهای خسارت دیده بازدید صورت گرفت. 

وی افزود: بررسی دقیق وضعیت جفرافیایی منطقه به صورت علمی و اصولی باید صورت بگیرد تا فرآیند ساخت و سازها به صورت دقیق انجام گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان اظهار داشت: رعایت اصول فنی، علمی و مهندسی در ساخت و سازهای منطقه مورد تاکید است.
اکبری مقدم افزود:استفاده از سازه های ایمن و تسریع در اجرای  کار را بعنوان برنامه ویژه خود قرار خواهیم داد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان در پایان خاطر نشان کرد:  باید با همکاری یکدیگر دغدغه های مردم را بر طرف کنیم.
 
وی با بیان اینکه اطلاعات واحدهای آسیب دیده در بازه مشخصی باید در اختیار بنیاد مسکن گیلان قرار گیرد گفت: پس از اخذ پروانه‌های ساختمانی برای واحدهای روستایی و شهری عملیات بازسازی آغاز می‌شود.
 
قدردانی فرماندار گمیشان از استاندار و مدیران استان گیلان
 
فرماندار گمیشان نیز در این جلسه گفت:تا کنون ۴ هزار و ۲۸ واحد مسکونی خسارت دیده در سطح شهرستان گمیشان شناسایی شده است.
 
امیرشیر توماج افزود: از مجموع واحدهای مسکونی آسیب دیده هزار و ۷۰۰ واحد مربوط به مناطق شهری بوده که ۴۱۳ واحد آن احداثی و هزار و ۲۸۷ واحد تعمیری شناسایی شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: تعداد ۲ هزار و ۳۲۸ واحد مسکونی نیز در سطح روستایی شناسایی شده که ۳۴۶ واحد احداثی و هزار و ۹۲۸ واحد تعمیری است.
 
فرماندار گمیشان در پایان ضمن تقدیر از حمایت و کمک‌های دکتر سالاری استاندار گیلان و حضور مستمر مدیران و دستگاه‌های خدماتی و امدادی استان گیلان در بازسازی این شهرستان گفت: امیدواریم با همکاری مجموعه دستگاه ها و نهادهای استان گیلان بتوانیم اقدامات خوبی را در کمترین زمان ممکن انجام دهیم.
 
در این جلسه مدیران کل بنیاد مسکن و راه و شهرسازی استان گیلان، مدیران کل دفتر فنی و مدیریت بحران استانداری و بنیاد مسکن گلستان و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گمیشان نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز