خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان:

شهرستان لنگرود در بخش شاخص آسفالت از میانگین کشور بالاتر است

asdasd
کد خبر : ۳۹۵۳۵۹

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود از اقدامات گسترده در این شهرستان خبرداد و گفت: شهرستان لنگرود در بخش شاخص آسفالت از میانگین کشوری هم بالاتر هست و این نهضت ادامه می یابد.

به گزارش ایلنا از لنگرود و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، امروز جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی گیلان برگزار شد.

 خاوری در این نشست که با ریاست شعبانپور معاون امور عمرانی و هماهنگی استانداری گیلان ، لاهوتی رئیس مجمع نمایندگان استان، تنی چند از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و رؤسای ادارات این شهرستان در محل فرمانداری لنگرود برگزار شد، گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از 40 کیلومتر از راه‌های شهرستان لنگرود آسفالت شده و انشاالله این نهضت ادامه دارد و در هفته دولت شاهد افتتاح‌های خوبی خواهیم بود.

خاوری در خصوص اقدامات این اداره کل در حوزه مسکن مهر نیز عنوان کرد: در فاز اول حدود 896 واحد مسکن مهر که عمدتاً با همت مسئولان شهرستان تحویل داده شده و فاز دوم آن که با کیفیت بهتر انجام شده از  حدود 1040 واحد در دست احداث ، 640  آن تحویل داده شده و در مجموع در بحث مسکن مهر ، شهرستان لنگرود پیشرو است.

مدیرکل راه‌و شهرسازی استان گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در شهرستان لنگرود پروژه‌هایی در سطح ملی داریم افزود:  کنارگذر لنگرود که 54% پیشرفت فیزیکی دارد  ، تاکنون بیش از 320میلیارد ریال هزینه شده است و 622 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل آن مورد  نیاز  است و پروژه بیمارستان 129 تخت خوابی لنگرود با زیربنای 11 هزار متر مربع  که 410 میلیارد ریال اعتبار کل پروژه آن است تاکنون 180 میلیارد ریال هزینه شده و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن 230 میلارد ریال است، 67% پیشرفت فیزیکی دارد.

وی همچنین به پروژه بهسازی محور حسن رود- چمخاله - رودسر اشاره کرد و پیشرفت فیزیکی کل این طرح را 35% اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز