خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان مطرح کرد:

ارسال ۱۰۰ تن کالا به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به مناطق سیل‌زده گلستان/ گیلان آماده کمک به سیل‌زدگان استان‌های شمالی است

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۷۶۳

استاندار گیلان از ارسال ۱۰۰ تن کالا به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در سومین مرحله کمک‌های مردمی و دستگاه‌های امدادی و اجرایی به مناطق سیل‌زده گلستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری ظهر امروز در حاشیه اعزام کمک‌های مردمی و دستگاه‌‌های امدادی و اجرایی به مناطق سیل‌‌‌زده گلستان در جمع خبرنگاران در رشت گفت: آماده ارائه کمک‌‌های لازم برای رفع نیازمندی‌های سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران هستیم.

وی با بیان اینکه از زمان وقوع سیلاب در استان‌‌های گلستان و مازندران، در تماس با استانداران این دو استان آمادگی گیلان برای کمک را اعلام کردیم، اظهار داشت: همچنین به مدیران عضو شورای هماهنگی ستاد بحران ابلاغ کردیم که با همتایان خود در این دو استان تماس بگیرند و نیازمندی‌‌های آنان را در سه بخش مواد غذایی و مصرفی، ماشین‌‌آلات و تجهیزات و نیروهای انسانی و امدادی دریافت کنند. 

استاندار گیلان افزود: با اعلام نیازمندی‌‌ها، امروز سومین محموله ارسالی است که بخشی از آن مربوط به وسایل زندگی، اقلام غذایی و زیستی از محل کمک‌‌‌های مردمی، هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی و سپاه است. پیشتر نیز دو محموله شامل حدود ۲۰ تن کالا ارسال شده بود. 

سالاری با اشاره به آمادگی استان برای مقابله با وقوع سیل احتمالی تصریح کرد: با وجود آنکه طبق پیش‌‌بینی هواشناسی، سیل گیلان را تهدید نمی‌‌‌کند ولی آمادگی لازم را برای مقابله با بحران احتمالی داریم و در صورت نیاز، ماشین‌‌آلات به استان‌‌‌های دیگر نیز اعزام می‌‌‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز