خبرگزاری کار ایران

سردار کرمی:

حجم آب در مناطق سیل‌زده کاهش یافته

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۲۳۶

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: پس از تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس و سایر نیروهای امدادی، حجم آب در بسیاری از مناطق سیل‌زده کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا، سردار حسن کرمی در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده استان گلستان گفت: پس از تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس و سایر نیروهای امدادی و همکاری خوب مردم، حجم آب در بسیاری از مناطق سیل‌زده کاهش یافته و روند کمک‌رسانی سرعت بیشتری گرفته است.

وی نقش یگان ویژه را در برقراری امنیت و خدمت‌رسانی به مردم اساسی دانست و ادامه داد: پس از وقوع حادثه سیل که در بخش‌هایی از استان گلستان رخ داده است، کارکنان یگان ویژه از همان ساعات اولیه با تمام توان در محل حادثه حضور پیدا کردند و مشغول کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده شدند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به خدمات نیروهای یگان ویژه که عبارتند از خدمات بهداشتی ، تغذیه ای و مهندسی است، تصریح کرد: کانکس‌های ارائه خدمات تغذیه‌ای همچون پخت و توزیع نان صلواتی بین مردم، به‌کارگیری از خودروی مکنده آب جهت تخلیه منازل گرفتار در سیل و همچنین توزیع اقلام و خواروبار بین مردم از دیگر اقدامات یگان ویژه بوده است.

وی با تاکید بر حضور یگان ویژه در کنار مردم خاطرنشان کرد: برقرای امنیت و خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده مهم‌ترین هدف یگان ویژه است که بحمدالله این مجموعه به عنوان خادم مردم با تمام وجود برای رفع مشکلات ناشی از سیلاب و مردم حادثه‌دیده نیز تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز