خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان ویژه ناجا در گفت‌وگو با ایلنا:

تعدادی از زنان و جوانان داوطلبانه به گردان‌های مردمی یگان ویژه پیوستند/ استفاده از ظرفیت مردم در ماموریت‌های مختلف

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۳۵۰

فرمانده یگان ویژه ناجا گفت: تعدادی از جوانان، زنان و مردان به صورت داوطلب‌ در قالب گردان‌های مردم پایه به یگان‌های ویژه پیوستند.

سردار حسن کرمی (فرمانده یگان‌های ویژه ناجا) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که پیش‌تر اعلام کرده بودید با رویکردهای اجتماعی جدید و قدرت نرم می‌توان جلوی تهدیدها ایستادگی کرد؛ این رویکردهای اجتماعی چیست و یگان ویژه چه برنامه‌هایی برای اجتماعی شدن دارد؟ گفت: مصداق عینی اجتماعی کردن برنامه‌های یگان ویژه تشکیل نیروهای مردم‌پایه در یگان‌های ویژه است.

وی ادامه داد: تعدادی از زنان،‌ جوانان و مردان به صورت داوطلب‌ در قالب گردان‌های مردم پایه به یگان‌های ویژه پیوستند. این نتیجه کار و تلاش همکاران ما در سال‌های گذشته بوده که توانسته‌اند با مردم ارتباط داشته و برنامه‌‌های مختلفی را همراه با جوانان در مناسبت‌های دینی و انقلابی اجرا کنند.

او با اشاره به برنامه‌های آتی یگان‌های ویژه گفت: از مهمترین برنامه‌های یگان ویژه اتصال به قدرت پایان‌ناپذیر مردمی است، ما این امر را در دفاع مقدس و دیگر صحنه‌ها مشاهده کرده‌ایم. بی‌شک بدون پشتوانه مردمی نمی‌توان کاری را به شکل جدی انجام داد، بنابراین تلاش می‌کنیم یگان‌های ویژه را به قدرت مردمی متصل کنیم، گردان‌های مردم پایه برای همین برنامه است و ما قصد داریم از توانمندی و ظرفیت جوان‌های داوطلبی که قصد همراهی یگان‌های ویژه را دارند، استفاده کنیم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه بسیاری از مردم می‌خواهند داوطلبانه به نیروهای یگان ویژه محلق شوند، خاطرنشان کرد: یک تعامل سازنده بین نیروهای یگان ویژه و مردم برقرار شده‌است. در قالب رویکرد اجتماعی، امروز به نقطه‌ای رسیدیم که قدرت مردمی به یگان‌های ویژه متصل شده و می‌توانیم از این توان و ظرفیت این افراد در ماموریت‌های مختلف استفاده کنیم.

سردار کرمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره حضور نیروهای یگان ویژه در مرز در ایام سفر اربعین تصریح کرد: ما لحظه‌شماری می‌کنیم، ایام اربعین رسیده و بتوانیم به مردم خدمت‌رسانی داشته باشیم. انشالله هر سال نیز در مرز حضور خواهیم داشت. ما پیش‌بینی‌های لازم را داشتیم و خدمات بیشتری به مردم ارائه خواهیم داد.

وی درباره حضور نیروهای این یگان برای تامین امنیت زائران اربعین در عراق خاطرنشان کرد: در محدوده‌ای که مسئولیت برقراری نظم و امنیت آن برعهده ایران است، یگان‌های ویژه حضور دارند و برنامه‌های لازم را برای تامین امنیت در این منطقه پیش‌بینی کرده‌ایم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا ادامه داد: نیروهای پیشروهای یگان‌ ویژه در منطقه مستقر هستند و نقاط عملیاتی خود را در مناطقی که احتمال دارد با مشکل مواجه شود، تحت کنترل قرار دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز