خبرگزاری کار ایران

خداحافظی مجازی عمادی از آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۰۹۵

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش کشور در صفحه شخصی خود اعلام کرد که از آموزش و پرورش مرخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرسول عمادی (رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش) در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از پایان خدمت خود در آموزش و پرورش خبر داد. متن پیام عبدالرسول عمادی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هو الاول و الاخر و الظاهر و الباطن و هو بکل شی علیم

عذر تقصیر

در مدرسه عشق تو شاگرد حقیریم

هر چند که در مکتب تو کهنه دبیریم

ایران عزیز ای نفس ما به سر ما

دستی بکش از مهر که ما طفل صغیریم

در خورد تو یک خدمت ارزنده نکردیم

کز دست تو یک لوحه تقدیر بگیریم

ما مدرسه را پایگه عشق ندیدیم

کوریم و گر در نگه خویش بصیریم

اینجانب پنج سال رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش بودم که در چند ماه آخر آن سرپرستی معاونت آموزش متوسطه را نیز برعهده داشتم و اکنون در پایان این هر دو مسئولیت در حالی که زبان خامه ندارد سر بیان فراق از خدمت همکاران عزیز و ارجمندم در وزارت آموزش و پرورش و به ویژه دوستان عزیزم در دو حوزه مرکز سنجش و معاونت آموزش متوسطه و خیل عظیم و بی‌نظیر فرهنگیان در سراسر کشور مرخص می‌شوم و از همگان انتظار عفو و بخشش دارم.

ز دست کوته خود زیر بارم

سه وزیر ارجمند آقایان دکتر علی اصغر فانی، دکتر فخر الدین احمدی دانش آشتیانی و سیدمحمد بطحایی به این کمترین لطف و مرحمت داشتند، الطافشان مزید بادا و جانشان در امان خدای منان.

اگرچه بضاعتی نداشتم اما هرچه بودم در خدمت نظام مقدس تعلیم و تربیت بودم و کوتاهی و کم فروشی نکردم و مراتب تعهد و خدمتگزاری را فرو نگذاشتم.

از خداوند متعال درخواست دارم به فضل بی منتهایش این مختصر خدمت را از من بپذیرد و در روزی که همگان در بارگاه جلالش حاضر می‌شوند من را نیز در زمره پذیرفته‌شدگان محشور فرماید. بمنه و کرمه.

و آخر دعوانا آن الحمدلله رب العالمین

عبدالرسول عمادی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز