خبرگزاری کار ایران

تاکنون شکایتی بابت اخذ وجه برای تجهیز مدرسه نداشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۸۴۷

با توجه به اختیاری بودن مشارکت اولیا تاکنون حتی یک شکایت درخصوص اخذ وجه جهت تجهیز مدرسه به اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و اداره کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش اعلام نشده است.

در پی انتشار گزارشی در خبرگزاری ایلنا با عنوان «جداسازی دانش آموزان یک دبستان براساس مبلغ پرداختی والدین» مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در این جوابیه آمده است: عطف به مطلب مندرج در آن رسانه مورخ ۹۳/۶ / ۲۹ با عنوان «جداسازی دانش آموزان یک دبستان براساس مبلغ پرداختی والدین» ضمن تکذیب خبر فوق و براساس گزارش اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران موارد ذیل را برای تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند:

۱ - مدرسه مورد نظر در سال گذشته فاقد کلاس هوشمند بوده و طرح این موضوع در خبر مندرج برخی از رسانه‌ها از اساس کذب می‌باشد.

۲ - باهمت، همیاری و مشارکت داوطلبانه اولیا مدرسه تا قبل از تابستان سال جاری، ۱۱ کلاس از ۱۸ کلاس مدرسه مذکور به کلاس‌های هوشمند مجهز شده است و با توجه به اختیاری بودن مشارکت اولیا تاکنون حتی یک شکایت درخصوص اخذ وجه جهت تجهیز مدرسه به اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و اداره کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش اعلام نشده است.

۳ - براساس برنامه عمل تنظیم شده توسط مدرسه، در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ مقررگردیده است، کلیه دانش آموزان از
کلاس‌های مجهز به تخته هوشمند به صورت چرخشی و نوبتی با رعایت اصل فرصت‌های برابر و بدون هرگونه تبعیض از امکانات موجود در مدرسه به صورت مساوی بهره‌مند شوند و طرح موضوع جداسازی از اساس فاقد صحت می‌باشد.

وزارت آموزش و پرورش فرصت را غنیمت شمرده و در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید از تلاش و کوشش اصحاب رسانه در رصد و پوشش اخبار این وزارتخانه تقدیر و تشکر نموده و انتظار دارد کمافی السابق با توجه به حساسیت اخبار درمیان خانواده‌های محترم، با رعایت اصول صحت، دقت و امانتداری این وزارتخانه را در اعتلای نظام تعلیم و تربیت یاری رسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز