خبرگزاری کار ایران

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه بقیه‌الله:

پژوهشکده طب نظامی بزودی راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۷۳۶

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه بقیه‌الله گفت: به زودی دو پژوهشکده ژن و سلول و پژوهشکده طب نظامی را راه اندازی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی شیری، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه بقیه‌الله در خصوص تحقیقات صورت گرفته در این دانشگاه گفت: سند انتظار فرماندهی محترم کل سپاه در حوزه پژوهش اهدافی از جمله دانشگاه هدفمند، با برنامه و پیرو در انجام ماموریت‌ ها است.

وی ادامه داد: توانمند سازی محقیقان موضوعات جدی و مهم دانشگاه ما است زیرا یکی از مهم‌ترین مسایل برای ما افزایش توانمندی نیروهایمان است. حدود یک صد نفر عضو هیات علمی در مقطع phd داریم و ما از دیدگاه آنها استفاده می‌کنیم.

شیری اضافه کرد: دانشگاه ما یک پژوهشگاه دارد که مصوب سپاه است. همچنین دو پژوهشکده ژن و سلول و پژوهشکده طب نظامی را در نظر داریم که به زودی راه اندازی خواهد شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه بقیه الله بیان داشت: در دانشگاه ۱۳ نشریه داریم که بازنگری شده اند تا به روز شوند.

او در خصوص یکپارچه سازی کتابخانه دانشگاه بقیه الله گفت: کتابخانه دانشگاه نیز یکپارچه شده و الان کتابخانه مرکزی آماده بهره برداری است. همچنین ما آزمایشگاه خوبی داریم که در حال حاضر مورد استفاده دانشجویان است‌.

شیری درخصوص کمبود بودجه این دانشگاه توضیح داد: در زمینه بودجه به شدت در مضیقه هستیم و در این زمینه مشکل جدی داریم. همچنین محدودیت‌هایی هم در جذب دانشجو و حتی در هیات علمی داریم، ما جوانان توانمندی داریم که نمی‌توانیم آنها را جذب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز