خبرگزاری کار ایران

شهرداری منطقه ۲۱ مطرح کرد:

تکذیب خبر فوت دو معتاد بر اثر سرما/ سوءمصرف مواد، دلیل مرگ بود

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۴۸۸

شهرداری منطقه ۲۱ درخصوص اخبار منتشره مربوط به فوت دو معتاد تاکید کرد که مرگ دو کارتن خواب به دلیل سوءمصرف مواد بوده است نه سرمازدگی.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ درخصوص اخبار منتشره مربوط به فوت دو معتاد توضیحاتی به شرح زیر ارائه داد: 

با توجه به اخبار منتشره در فضای مجازی، به اطلاع شهروندان و مخاطبین محترم می‌رساند، فوت افراد مذکور طبق صورت جلسه عوامل انتظامی و گزارش پزشک اورژانس حاضر در صحنه، به علت مصرف بیش از حد مواد مخدر (متادون و شیشه) بوده و زمان گزارش مشاهده و پیدا شدن اجساد ساعت ۲۲ اعلام گردیده در حالی که زمان فوت مربوط به ساعات قبل از آغاز شب می‌‌باشد و مرگ آنان هیچ ارتباطی به موضوع سرما و محل مددسرا ندارد.

در عین حال مددسرای منطقه ۲۱ دقیقا با هدف آماده‌‌سازی جهت فصل سرما و خدمت‌‌‌رسانی، بازسازی و تعمیر گردیده و در مدت تعمیرات نیز به منظور جلوگیری از خلا احتمالی در خدمت‌‌‌رسانی، عوامل شهرداری این منطقه به صورت مستمر در شبانه‌‌روز اقدام به شناسایی و جمع‌‌آوری و ساماندهی معتادین و بی‌‌خانمان‌‌‌‌ها در سطح منطقه نموده‌‌اند و این فعالیت تا آماده‌‌سازی کامل محل مددسرا در روزهای آتی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز