خبرگزاری کار ایران

فضای سبز در غربی‌ترین نقطه پایتخت توسعه می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۰۱

با توجه به اینکه منطقه ۲۱ به عنوان مدخل ورودی وخروجی غرب تهران ریه تنفسی این شهر به حساب می‌آید از موقعیت بسیار مهمی برخوردار است و اهمیت این موضوع سبب شده تا مدیریت شهری با ایجاد کمربند فضای سبز به تلطیف هرچه بیشترهوای شهر تهران کمک کند.

ایلنا: قائم مقام شهردارمنطقه ۲۱ از توسعه فضای سبزدراین منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، پیمان‌ پورنصر قائم مقام شهردار منطقه ۲۱ درجلسه بررسی وضعیت پروژه‌های در دست احداث فضای سبز منطقه که با حضور مسئولان فضای سبز و پیمانکاران برگزار شد گفت: با توجه به اینکه منطقه ۲۱ به عنوان مدخل ورودی وخروجی غرب تهران ریه تنفسی این شهر به حساب می‌آید از موقعیت بسیار مهمی برخوردار است و اهمیت این موضوع سبب شده تا مدیریت شهری با ایجاد کمربند فضای سبز به تلطیف هرچه بیشترهوای شهر تهران کمک کند.

پورنصر در ادامه افزود: با کاشت انواع درخت در حاشیه معابراصلی و فرعی کلیه نواحی و محله‌ها کمربند فضای سبز ویژه‌ای ایجاد کرده‌ایم.

پورنصر همچنین به تاکید شهردار منطقه دکتر سلیمی در توسعه فضاهای سبز در منطقه اشاره کرد و افزود: بوستان لتمال و قوری چای جزء بزرگ‌ترین پروژه‌های در دست احداث منطقه هستند که در سه ماهه نخست سال و با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت بیشتر خانواده‌ها آماده بهره برداری جهت استفاده بهینه خواهند شد.

قائم مقام منطقه ۲۱ در پایان بیان کرد: در راستای توسعه فضای سبز در سال گذشته درختکاری‌های بسیاری در سطح منطقه از جمله بزرگراه‌ها، پادگان‌های نظامی، کارخانجات و حتی داخل منازل شهروندان انجام شد که با استقبال خوبی هم از سوی شهروندان منطقه مواجه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز