خبرگزاری کار ایران

رشد ۳۵ درصدی بودجه شهرداری منطقه ۲۱ در سال ۹۲

کد خبر : ۶۵۳۰۷

تغییرات قیمت‌ها و افزایش تورم نیز در کشور قطعا بر برنامه ریزی و بودجه ریزی‌ها موثر است و اعتبارات را تحت الشعاع قرار می‌دهد و در طول سال این اعتبارات دچار نوسان خواهد شد.

ایلنا: معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه ۲۱ گفت: اعتبارات منطقه از سوی مرکز ابلاغ شده و نسبت به سال گذشته در حدود ۳۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، سید رضا موتمن با بیان اینکه اعتبارات سال ۱۳۹۲ از سوی مرکز ابلاغ شده است گفت: این اعتبارات در قالب ۶۲ ردیف پروژه از نوع پروژه‌های سرمایه‌ای و نگهداشت به منطقه ابلاغ شده است.

وی افزود: اعتبارات سال ۹۲ نسبت به اعتبارات سال ۹۱ در مدت زمان مشابه رشد ۳۵ درصدی داشته است و از ۵۳ میلیارد تومان در سال گذشته به ۸۲ میلیارد تومان بدون احتساب پروژه‌های تملک املاک واقع در طرح‌های عمرانی در سال جدید رسیده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه ۲۱ اظهار داشت: این اعتبارات در حوزه‌های فنی و عمرانی، اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری و زیست محیطی و حمل و نقل و ترافیک در نظر گرفته شده است که بیشترین سهم این اعتبارات به حوزه فنی و عمرانی اختصاص دارد چرا که در این حوزه بنا بر تدابیر شهردار منطقه و همچنین نیاز منطقه و شهروندان چندین پروژه کلان مانند احداث تقاطع‌های: فتح – گل‌ها، ایران خودرو – فتح و ایران خودرو – شهید لشگری که پروژه‌هایی فرا منطقه‌ای هستند در دست احداث است که البته این پروژه‌ها از سال قبل آغاز شده و تکمیل آن در سال جدید در دستور کار شهرداری منطقه قرار دارد.

موتمن همچنین در خصوص اعتبارات حوزه اجتماعی و فرهنگی، با توجه به نگاه ویژه شهردار منطقه به رشد و توسعه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح منطقه بیان کرد: در این حوزه بیشترین سهم اعتبارات به ساخت و تجهیز سراهای محلات ۱۷ گانه برای استفاده بهینه شهروندان خصوصا جوانان از فضاهای فرهنگی اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: این اعتبارات ابلاغی از سوی مرکز به دلیل نیل به اهداف برنامه‌ها و مصوبات پیش بینی شده در طول سال است اما این اعتبارات در مواقع بحرانی و اتفاقات پیش بینی نشده که در سطح منطقه رخ می‌دهد قابلیت انعطاف پذیری دارند، بطور مثال در سال گذشته حادثه تخریب پل کن را در منطقه شاهد بودیم که با احداث پل موقت و جایگزین از سوی منطقه ۲۱ اعتباراتی بصورت فوق العاده از سوی مرکز برای ساخت این پل اختصاص یافت.

معاون شهردار منطقه ۲۱ گفت: تغییرات قیمت‌ها و افزایش تورم نیز در کشور قطعا بر برنامه ریزی و بودجه ریزی‌ها موثر است و اعتبارات را تحت الشعاع قرار می‌دهد و در طول سال این اعتبارات دچار نوسان خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز