خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی خبر داد:

دستگیری ۸۵ نفر از دلالان بازار ارز/ کلاهبرداری ۱۲ شرکت لیزینگ خودرو از مردم

کد خبر : ۶۸۱۰۳۲

رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۸۵ دلال ارز و پلمپ ۱۲ شرکت لیزینگ خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی، در حاشیه شانزدهمین طرح رعد در خصوص برخورد با دلالان و سوداگران ارز و سکه در جمع خبرنگاران گفت: بنا به درخواست بانک مرکزی و دولت جمع‌آوری دلالان و سوداگران ارز و سکه در دو مرحله انجام شده و ۸۵ نفر از دلالان بازار ارز شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این افراد سابقه‌دار هستند و در گذشته نیز به دلیل دلالی و اختلال در بازار ارز دستگیر شده بودند، گفت: این افراد پس از آزادی با وقاحت تمام به اخلال در بازار ارز و ایجاد فضای روانی در این خصوص اقدام کرده بودند که چهارشنبه هفته گذشته توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند، از این افراد نیز ۲۴۰ هزار دلار، ۱۷۵ هزار دینار، بیش از پنج هزار لیر و ۴۵۲۰ یورو و هشت کیلو طلای آب شده کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: پلیس به تمام افرادی که قصد التهاب در بازار ارز را دارند هشدار داده و با سوداگران برخورد قاطع می‌کند، این عملیات‌ها طی رزوهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

سردار رحیمی تاکید کرد: هر گونه خرید و فروش ارز در خیابان، کوچه‌ها و تقاطع‌های محل فروش ارز ممنوع است و خرید و فروش فقط در صرافی‌ها و بانک‌ها مجاز است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به برخورد با شرکت‌های لیزینگ خودرو که اقدام به کلاهبرداری کرده بودند، گفت: ۱۲ شرکت لیزینگ خودرو که اقدام به کلاهبرداری از افراد کرده بودند؛ شناسایی و مدیران آنها بازداشت شده‌اند، البته دو نفر از مدیران این شرکت‌ها متواری هستند.

وی با بیان اینکه نکات بسیاری در خصوص این شرکت‌های لیزینگ خودرو وجود دارد، خاطرنشان کرد: به مردم هشدار می‌هیم در هنگام ثبت نام در شرکت‌های لیزینگ خودرو دقت لازم را داشته و به تبلیغات این شرکت‌ها اعتنا نکنند.

وی با بیان اینکه در تهران مشکل قاچاق سوخت وجود ندارد، گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها احساس امنیت در تهران از رتبه بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز