خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی در مراسم صبحگاه عمومی پلیس تهران بزرگ:

روزانه ۱۳ هزار تماس عملیاتی مردم با پلیس تهران بزرگ برقرار می‌شود/در شش ماهه نخست سال ۹ تن مواد مخدر کشف و ضبط شد

کد خبر : ۶۷۷۵۸۹

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به موضوع مفاسد اقتصادی در کشور گفت: موضوعاتی که اخیراً مطرح می‌شود مفاسد اقتصادی به موضوع ویژه دانه درشت‌ها است که سالهای سال به جان مردم افتاده بودند. تلاش پلیس باعث شد ۱۷ الی ۱۸ پرونده بزرگ بررسی شده و تحویل مراجع قضایی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در مراسم صبحگاه مشترک با حضور سردار یزدی (فرماندهی سپاه محمد رسول‌الله)، محسن هاشمی (رئیس شورای شهر تهران) و محمدحسین مقیمی (استاندار تهران) برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی به عنوان بازوی مسلح نظام مسئول برقراری نظم و امنیت در داخل کشور است و شب و روز برای برقراری امنیت آرامش و انضباط در حال تلاش است.

وی با بیان اینکه هزاران نفر با انجام ماموریت‌های مختلف تلاش می‌کنند امنیت به خوبی در کشور برقرار شود، گفت: نیروی مسلح و نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی برقرارکننده نظم و امنیت همواره یکی از موفقیت‌هایشان برقراری امنیت است. امنیتی که دشمنان سپس آن را هدف گرفته‌اند اما با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی، نیروهای مسلح و نیروی امنیتی همواره برنامه‌های آنها نقش بر آب شده است.

 رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه امروز بی‌نظیرترین امنیت را در کشور داریم، گفت: روزانه ۱۳ هزار تماس عملیاتی مردم با پلیس تهران بزرگ برقرار می‌شود و نیروهای پلیس در کوتاهترین زمان ممکن خود را به محل عملیات می‌رسانند. با تلاش نیروهای پلیس 70 درصد جرایم در سطح پایتخت کشف شده و با برنامه‌ریزی خوبی که در پلیس مبارزه با مواد مخدر وجود دارد، برخورد با قاچاقچیان عمده، خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در شش ماهه نخست سال ۹ تن مواد مخدر کشف و ضبط شده است و قاچاقچیان بزرگ و عمده‌ای دستگیر شده‌اند.

سردار رحیمی با اشاره به موضوع مفاسد اقتصادی در کشور گفت: موضوعاتی که اخیراً مطرح می‌شود مفاسد اقتصادی به موضوع ویژه دانه درشت‌ها است که سالهای سال به جان مردم افتاده بودند. تلاش پلیس باعث شد ۱۷ الی ۱۸ پرونده بزرگ بررسی شده و تحویل مراجع قضایی شود.

وی ادامه داد: پلیس با تمام توان برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند. پلیس راهنمایی و رانندگی نیز تلاش می‌کند انضباط ترافیکی و اجتماعی را در سطح شهر برقرار کند و مردم می‌دانند با تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی علیرغم افزایش ۳۰ الی ۴۰ درصدی ترافیک، مشکل خاصی در ابتدای مهرماه در خصوص ترافیک در تهران وجود نداشت و تغییر محسوسی مشاهده نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز