خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایلنا:

فعالیت تکایا و حسینیه‌ها پس از نیمه‌شب با مجوز پلیس امکان‌پذیر است

کد خبر : ۶۶۸۹۹۰

رییس پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: فعالیت هیات‌ها و تکایا پس از نیمه شب با هماهنگی کلانتری یا سرکلانتری محل امکان‌پذیر است.

سردار حسین رحیمی (رییس پلیس تهران بزرگ) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره فعالیت تکایا، حسینیه‌ها و دسته‌جات عزاداری پس از ساعت ۱۲ شب گفت: برنامه‌ریزی پلیس برای هیات‌ها و دسته‌جات عزاداری حداکثر تا ساعت ۲۳ الی ۲۴ است و هیات‌ها و دسته‌جات عزاداری حداکثر تا این ساعت می‌توانند، در بیرون فعالیت داشته باشند.

وی ادامه داد: در صورتی که هیاتی بخواهد پس از پایان این ساعت اقدام به عزاداری و سینه‌زنی کند، باید در داخل حسینیه و تکایا باشد تا مزاحمتی برای مردم ایجاد نشود. همچنین حتما باید با کلانتری و سرکلانتری محل هماهنگی لازم را داشته باشد.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ۲۰ هزار نیروی پلیس همراه با همیاران محرم امنیت، نظم و انضباط هیات‌ها و تکایا را برقرار خواهند کرد.

سردار رحیمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به دستگیری خودروها و موتورسیکلت‌هایی که در خیابان اقدام به رفتارهای مخاطره‌آمیز دارند، گفت: بسیاری از این خودروها و موتورسیکلت‌ها در نیمه‌شب‌ها اقدام به حرکات حادثه‌ساز می‌کردند که با تلاش همکاران ما شناسایی و خودروهایشان توقیف شد.

به گفته سردار رحیمی اکثر موتورسیکلت‌های سنگین که شب‌ها در خیابان‌ها حرکات خطر‌آفرین دارند، بدون پلاک بوده و غیرقانونی وارد شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز