خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

شکایت معاون خاطی مدرسه معین از اولیا را پیگیری نمی‌کنیم/ "سرآمدان علم" اسم جدید مدرسه

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۵۹۸

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص شکایت معاون مدرسه "معین" از برخی والدین دانش آموزان گفت: این موضوع قضایی است و مربوط به آموزش و پرورش نمی‌شود. یک شخص حقیقی از اشخاص حقیقی دیگر شکایت کرده و مرجع رسیدگی به این موضوع قوه قضائیه است و ما نه اطلاعی از این مساله داریم و نه پیگیری می‌کنیم.

 مسعود ثقفی (رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به تغییر نام مدرسه "معین" به "سرآمدان علم" گفت: پس از مساله‌ای که آنجا پیش آمد و لغو مجوز، موافقت اصولی مدرسه دچار مشکل شد و ضرورت بر این شد که موافقت اصولی دیگری را برای ادامه فعالیت ارائه شود که طبیعتا  نام مدرسه هم در ادامه دیگر کارها تغییر پیدا می‎کرد.

وی ادامه داد: شورای نظارت بر مدارس غیردولتی مدراس شهر تهران برای مجتمع آموزشی "سرآمدان علم" در محل ساختمان مدرسه قبلی (معین) مجوز صادر کرده است، زیرا سهامداران موسسه حق دارند؛ در ملک احداثی با کاربری آموزشی و با معرفی نماینده حقوقی جدید و نام جدید در سایر دوره‌های تحصیلی به فعالیت خود ادامه دهند. البته با توجه به مسائلی که در این مدرسه اتفاق افتاده بود و به جهت امنیت روانی جامعه دوره اول متوسطه در مجتمع فعالیت نخواهد داشت و همان موقع حذف شد. در حال حاضر صرفا این مجتمع جدید در مقطع ابتدایی و متوسطه دوم فعالیت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه مجوز مدرسه معین لغو شد و باید یک گروه دیگری برای مدیریت این مجتمع آموزشی اقدام می‌کردند. سهامداران مدرسه خودشان این کار را کردند و این کاملا قانونی و حقوقی است. ضمن اینکه دیگر هیچ کدام از اعضای مدرسه قبلی در مقطع متوسطه اول دیگر در مدرسه جدید حضور ندارند و در مقاطع ابتدایی و متوسطه دوم همان نیروهایی که قبلا بوده‌اند به کار خود ادامه می‌دهند.

ثقفی به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا حواشی به وجود آمده تاثیری در کاهش ثبت نام دانش آموزان در سال جدید این مدرسه نداشته است؟ پاسخ داد: از آنجا که حوزه متوسطه اول به طور کل در این مجتمع آموزشی حذف شده است، ثبت نامی در این مقطع نخواهد بود.ما نیز کمک کردیم؛ دانش آموزان این مقطع در سایر مدارس ثبت نام کنند و کار تحصیل‌شان را ادامه دهند، اما در سایر مقاطع از اول هم مشکلی جهت ثبت نام وجود نداشته است.

وی در خصوص شکایت معاون مدرسه "معین" از برخی والدین دانش آموزان بیان کرد: این موضوع قضایی است و مربوط به آموزش و پرورش نمی‌شود. یک شخص حقیقتی از اشخاص حقیقی دیگر شکایت کرده و مرجع رسیدگی به این موضوع قوه قضائیه است و ما نه اطلاعی از این مساله داریم و نه پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز