خبرگزاری کار ایران

حسینی آذرنوشان خبر داد:

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی شهریورماه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۴۸۱

مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از ثبت‌نام آزمون استخدامی متمرکز سال ٩٧ در قالب قرارداد پیمانی برای مدیریت‌های درمان سراسر کشور و ادارات کل استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، خراسان‌شمالی، مرکزی، همدان و البرز در شهریورماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی به‌منظور تامین نیروی انسانی برای مراکز درمانی و بیمه‌ای مذکور نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه، گزینش و طی سایر مراحل استخدام می کند.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی مربوطه که از طریق سایت رسمی سازمان به نشانی www.Tamin.ir و روزنامه‌های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد، نسبت به ثبت نام اینترنتی طی روزهای 5 الی 13  شهریور ٩٧  اقدام کنند.

حسینی آذرنوشان در ادامه افزود: آزمون کتبی روز جمعه ٢٠ مهر ٩٧  در مراکز استانها برگزار خواهد شد.

براساس گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی تأکید کرد: هرگونه اطلاع‌رسانی درباره آزمون استخدامی، صرفا از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی انجام می شود و داوطلبان برای دریافت اطلاعات معتبر تنها از این طریق اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز