خبرگزاری کار ایران

تاکید بر اجرای برنامه‌های پیشگیرانه مشارکتی در کلانتری‌های تهران

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۸۳۸

رییس پلیس پایتخت در بازدید از کلانتری های سرکلانتری چهارم (شرق تهران) بر اجرای برنامه های پیشگیرانه مشارکتی در کلانتری های تهران تاکید کرد و آن را لازمه پلیس جامعه محور دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از پلیس پایتخت؛ سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت در بازدید از کلانتری های سرکلانتری چهارم (شرق تهران) گفت: اجرای برنامه های پیشگیرانه مشارکتی در کلانتری‌های تهران یکی از مهمترین مسائلی است که برآن تاکید داریم و این امر لازمه پلیس جامعه محور است.

 وی تاکید کرد پیشگیری از جرم نیازمند مشارکت اجتماعی و مداخله جامعه محلی است و در این راهبرد اساسی پلیس تهران ، مشورت و رایزنی منظم و نظام مند با اقشار جامعه و تشکل های مردمی و اتخاذ تصمیم تدابیر مناسب محلی برای پیشگیری از جرم در محله های پایتخت مورد تاکید است.

 رییس پلیس پایتخت افزود یکی دیگر از رویکرد های پلیس تهران اجرای برنامه های خانواده محور در مواجهه با جرائم اطفال و نوجوانان می باشد به نحوی که  در مواقع ارتکاب جرائم از سوی آنان خانواده هایشان به کلانتری دعوت و ارائه آموزش های مقتضی تربیتی با بهره گیری از کارشناسان مشاوره انتظامی و خانوادگی انجام می شود و از ظرفیت های کارشناسان محلی نیز در برگزاری این جلسات استفاده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز