خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی:

استقرار پلیس در ۵۰۰ نقطه پایتخت برای مقابله با آلودگی هوا/ دستگاه‌های متولی فقط شعار می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۲۲۱

رئیس پلیس پایتخت با گلایه از دیگر دستگا‌ه‌ها در حوزه مقابله با آلودگی هوا گفت:‌ در خصوص آلودگی هوا پلیس به طور کامل و صد در صد آماده باش است، اما دیگر دستگاه‌ها فقط شعار می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار رحیمی در جمع خبرنگاران درباره عملکرد پلیس در مبارزه با آلودگی هوای تهران گفت: در مبارزه با آلودگی هوای تهران تنها پلیس است که اقدامات مناسب را انجام می‌دهد و دیگر دستگاه‌ها فقط شعار می‌دهند.

او ادامه داد:‌ ما از دو روز پیش کارمان را شروع کردیم و نیروهای پلیس راهور در 500 نقطه مستقر شده‌اند و با خودروهای متخلف که قصد ورود به منطقه طرح ترافیک را دارند برخورد و اعمال قانون می‌کنند.

این مقام عالی انتظامی با بیان اینکه مردم نیز از شروع طرح ترافیک همکاری خوبی با پلیس داشتند، گفت:‌متاسفانه این اقدامات مقطعی و مسکن است و ما سال‌های سال است که با مشکل آلودگی هوا روبرو هستیم و همه دستگاه‌ها باید به سهم خود تلاش کنند.

او ادامه داد: یکی از مشکلات ما این است که هنوز نتوانستیم بخش زیادی از خودروهای فرسوده را از چرخه ترافیک خارج و خودروهای باکیفیت را جایگزین آن کنیم همه همکاران من از ساعت 5.5 صبح در 500 نقطه شهر مستقر هستند و انواع بیماری‌ها را به جان خود می‌خرند تا بتوانند خدمات مناسبی را ارائه دهند.

سردار رحیمی با بیان  اینکه 70 الی 80 درصد آلودگی هوای تهران به دلیل استفاده از خودروها و موتورسیلکت‌ها است گفت: باید اقدامات زیربنایی یا حداقل روبنایی مناسبی در این مورد انجام شود و همه دستگاه‌ها وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

او در پاسخ به این سوال که آیا خودروهای پلیس آلاینده هستند یا خیر؟ گفت: خودروهای ناجا میزان  آلایندگی‌هایشان پایین است ما نیز تیم‌های پزشکی را مامور کرده‌ایم تا نیروهای پلیس راهور را که به طور صد در صد آماده‌باش هستند مورد معاینه قرار دهند. همچنین امکانات لازم از جمله ماسک برای آنها تهیه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز