خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی:

برای پیشرفت در همه جوانب به فرهنگ و بینش بسیجی نیار داریم

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۴۲۷

رئیس پلیس پایتخت در همایش اخوت مسئولان و فرماندهان سپاه محمد رسول الله و پلیس تهران بزرگ بیان داشت: برای پیشرفت در همه جوانب به فرهنگ و بینش بسیجی نیار داریم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین رحیمی" در این همایش که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد؛ با تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت بر دولت خود خوانده و ددمنش و سفاک داعش، بیان داشت:بسیج نعمت بزرگی است که مولود انقلاب اسلامی و یادگار گرانقدر امام راحل است.

وی افزود: بسیج، نیروی مقدس و مخلصی است تا بدانجا که امام راحل ما دعایش این بود که خدایا مرا با بسیجیانم محشور کن و رهبر عزیزمان در مناسبت های مختلف از این نهاد عظیم و عزیز همواره به بزرگی یاد می فرمایند.

رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: غالب مسئولان نظام بر این باورند که اگر قرار باشد عملی سریع، دقیق و به موقع انجام شود باید آن اقدام، اقدامی بسیجی باشد چرا که بسیج و عمل بسیجی در عرصه های مختلف امتحان خود را به خوبی پس داده است و این خود نشان دهنده کارآمدی روحیه اخلاص، ایثارگری و بی ادعایی بسیج است.

سردار رحیمی بیان داشت: زمانی که دشمن با تمام عده و عٌده خود به کشور عزیز ما حمله ور شد امام عظیم الشانمان طرحی نو در انداخت و با تشکیل و استفاده از ظرفیت عظیم بسیج 20 میلیونی خط بطلانی بر توطئه دشمنان کشیدند و نشان دادند که با اتکال به خداوند متعال و قدرت مردمی بسیج حق همواره بر باطل پیروز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما در ابتدا نهال نو پایی بود که امروز به درختی تناور تبدیل شده است، عنوان داشت: باید خدا را شاکر باشیم که به ما توفیق داد تا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنیم و سرباز این نظام باشیم و باید خدا را صمیمانه برای این افتخار و فرصت که برای خدمت به ما ارزانی شده است شاکر و پیشانی شکر بر خاک گذاریم.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه باید این فرصت را غنیمت بشمریم و با خدمت دقیق و صادقانه، شکر گذاری خود را در عمل ثابت کنیم، عنوان داشت:امروز دشمنان ما همان دشمنان قسم خورده ای هستند که علیه ما جنگی 8 ساله را ترتیب دادند و بعد از آن هم همواره علیه ما توطئه کردند، و امروز هم برای ضربه زدن به این انقلاب و آرمان های بلند آن از هیچ اقدامی دریغ نخواهند ورزید.

وی با تاکید بر اینکه امروز اتحاد و همدلی می تواند خنثی کننده تلاش و دشمنی بدخواهان ما باشد، بیان داشت: وحدت و همدلی می تواند موجب رشد، تعالی ، پیشرفت و ترقی ما شود و این از ضروریات است  و این وحدت و همدلی برای ناجا و سپاه که نیازهای راهبردی حاکمیت یعنی امنیت و آرامش جامعه را تامین می کنند لازم و ضروری است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه امنیت و آرامش، اساسی ترین و بنیادی ترین نیاز جامعه است، عنوان داشت:امروز اگر مردان دیپلماسی ما در مجامع بین المللی با قدرت در مقابل 6 کشور پر مدعای دنیا سینه ستبر کرده اند، از بابت امنیتی است که داریم هر چند که دور تا دور کشور ما را فتنه دشمنان و بد خواهان در بر گرفته است.

وی افزود: باید مسیر وحدت و همدلی را طی کنیم وگرنه خواسته و ناخواسته به انقلاب و آرمان های امام راحل خیانت خواهیم کرد چرا که تفرقه و جدایی نتیجه ای جز شکست و نابودی نخواهد داشت .

سردار رحیمی خطاب به فرموده سپاه محمد رسول الله (ص) با بیان اینکه ما دوشادوش شما سپاهیان و بسیجیان عزیز هستیم و با اخوت، همدلی و برادری برای برقراری نظم و امنیت خواهیم بود، بیان داشت: امروز نیروی انتظامی به آن بلوغ و توانمندی رسیده است که به راحتی می تواند مسایل پیچیده  امنیتی را در کمترین زمان ممکن حل نماید.

رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: امروز پلیس رکن رکین برقراری نظم و امنیت و آرامش در داخل کشور است و  لازم است که با نگاه هم افزایی از ظرفیت های موجود به نحوه احس و اکمل استفاده نماییم.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی تحت زعامت و فرماندهی، فرمانده معظم کل قوا خود را وابسته و متعلق به هیچ حزب و گروهی نمی داند و خود را صرفا در حزب ولایت و سرباز ولایت می داند و بر این موضوع افتخار می کند.

در ادامه این جلسه سردار یزدی هم با قدردانی از حسن همکاری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و سردار رحیمی ، بیان داشت: ما فرقی بین سپاه و ناجا نمی دانیم و ما همه خود را پاسدار اسلام و سرباز  ولایت می دانیم.

وی افزود: ما امروز در تحت لوای فرمانده ای خدمت می کنیم که همه وجودش خدایی است و برای خدا خدمت می کنیم چرا که برای مردم خدمت کردن لذت بخش است.

در پایان این مراسم لوح یادبوی از سوی طرفین به یکدیگر تقدیم و نماز وحدت و اخوت ظهر و عصر بین فرماندهان نیروی انتظامی تهران و سپاهیان محمد رسول الله(ص) برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز