خبرگزاری کار ایران

سردار مویدی خبر داد:

جمع‌آوری ۱۸ هزار معتاد متجاهر در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۲۶۴

قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر از جمع‌آوری ۱۸ هزار معتاد متجاهر در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علی مویدی در نشست علمی تخصصی مدیران ارشد بهزیستی سراسر کشور در لرستان اظهار داشت: سازمان بهزیستی عضو اصلی، مؤثر و تأثیرگذاری در عرصه مبارزه با مواد مخدر تلقی می‌شود. این روز‌ها برخی عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر را زیر سؤال می‌برند که امیدوارم آگاهانه نباشد چون عملکرد مجموعه‌ای از عوامل را که در این عرصه فعالیت دارند را زیر سؤال می‌برند.

قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: کسانی که این روز‌ها مغرضانه عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر را زیر سؤال می‌برند در واقع عملکرد و تلاش‌های ۲۰ دستگاه را زیر سؤال می‌برند. خوشبختانه ستاد مبارزه با مواد مخدر با یک همدلی، همراهی، هم‌فکری و با به‌کارگیری یک مجموعه عوامل توانست در طول سال‌های اخیر آسیب‌های اجتماعی را بشناسند و هر روز راهکارهای متنوعی برای کاهش آسیب‌ها ارائه دهد.

مویدی متذکر شد: همبستگی بین دستگاه‌ها سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود. ستاد مبارزه با مواد مخدر در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی با سازمان بهزیستی در حدود ۱۶ کار فعالیت‌های خوبی دارد به‌طوری‌که در بحث ماده ۱۶ که به‌عنوان یک گره کور نظام داشت از آن رنج می‌برد و مردم از آن واقعاً خسته بودند با توانمندی و تخصص مسئولان سازمان بهزیستی به مدل جدیدی رسیدیم. امسال در ایام نوروز توانستیم در کمتر از ۲۰ روز نزدیک به ۱۸ هزار معتاد متجاهر را جمع‌آوری کنیم.

وی همچنین افزود: در توسعه پیشگیری اجتماع‌محور خوشبختانه گام‌های بلندی برداشته‌ شده است. کمک به پیشگیری از اعتیاد در محیط کار، کار جدیدی است که دنبال می‌شود. توسعه خط ملی مشاوره، پیشگیری در پیش‌دبستانی و مهدکودک، ایجاد فرصت‌های شغلی، یاری برگ درمان، درمان دادگاه مدار، خدمات کاهش آسیب، توسعه TC از جمله فعالیت‌های در حال اجراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز