خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور تاکید کرد:

جمع آوری معتادان متجاهر تا پایان خرداد ماه سال آینده

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۵۷۹

وزیر کشور در جلسه شورای اجتماعی کشور بر جمع آوری معتادان متجاهر تا پایان خرداد ماه سال آینده تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، هشتاد و هفتمین جلسه شورای اجتماعی کشور به ریاست رحمانی فضلی و دستگاه‌های عضو این شورا در محل وزارت کشور تشکیل شد.

در این نشست ابتدا دستگاه‌های ذیربط در گزارشی از کارکرد و فعالیتهای انجام شده در ارتباط با موضوعات اعتیاد، طلاق، زنان خیابانی و ناهنجاری‌های اجتماعی ارائه کردند.

سپس وزیر کشور ضمن تاکید بر انجام کارهای فوق العاده اثر بخش با دقت و سرعت لازم از سوی دستگاه‌ها خواستار اقدامات جدی تر از سوی برخی از سازمان‌ها و دستگاههایی که تاکنون حضور کم رنگ و کارکردهای ضعیف داشته اند شد و به آنان تذکر داد.

رحمانی فضلی افزود: از ظرفیت شورای اجتماعی که سیاستهای کلی را تعیین و خلاء قانونی را می‌تواند پر کند و پایگاههای مردمی و سازمانهای مردم نهاد و مساجد و محله محور نمودن فعالیتها و دستگاه‌های مربوطه بخوبی استفاده کنند.

وزیر کشور آسیب‌های اجتماعی را در دو بخش ایجابی و سلبی دانست و بر انجام برخورد ایجابی تاکید کرد و گفت: مساله پیشگیری و بازدارندگی و مصونیت سازی است که دستگاه‌های فرهنگی خصوصاً صدا و سیما و آموزش و پرورش باید در تولید برنامه و گنجاندن موضوعات اجتماعی در متون کتب درسی فرهنگ سازی کنند و سپس در بخش سلبی عنوان کرد که در نهایت باید کار به نیروی انتظامی و اقدام قضایی ختم شود نه آغاز کار باشد که این اقدامات حکایت از کم کاری دستگاههای فرهنگ ساز دارد.

در پایان وزیر کشور همه دستگاهها را موظف به همکاری در جمع آوری معتادان متجاهر تا پایان خرداد ماه سال آینده کرد و بر افزایش این همکاری‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز