خبرگزاری کار ایران

از سوی هیئت مرکزی گزینش آموزش و پرورش؛

روند مصاحبه و گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی اعلام شد

سرپرست دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: روند بررسی مدارک، ‌ معاینات پزشکی و مصاحبه تخصصی تا ۷ بهمن ادامه دارد و پذیرفته‌شدگان تا سه برابر ظرفیت برای گزینش معرفی می‌شوند.

به گزارش ایلنا، نتایج سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در تاریخ ۶ دی ۹۵ اعلام شد، در این آزمون وزارت آموزش‌ و پرورش به جذب ۱۰ هزار نیروی انسانی پس از انجام مصاحبه علمی و گزینش اقدام می‌کند.

شاپور محمدزاده در رابطه با روند مصاحبه علمی و گزینش پذیرفته‌شدگان در سومین آزمون استخدامی گفت: از تاریخ ۱۵ دی تا ۷ بهمن ۹۵ روند بررسی مدارک، معاینات پزشکی و مصاحبه تخصصی پذیرفته‌شدگان انجام می‌شود.

وی افزود: پس از بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی، پذیرفته‌شدگان تا سه برابر ظرفیت برای گزینش معرفی می‌شوند و تلاش می‌شود تا نتایج مصاحبه تخصصی تا ۱۰ بهمن به سازمان سنجش اعلام شود و این سازمان از ۱۶ بهمن تا ۱۸ بهمن نتایج قطعی را اعلام خواهد کرد.

سرپرست دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: از ۱۸ بهمن کار گزینش پذیرفته شدگان نهایی آغاز می‌شود و این روند احتمالاً ۱۴ اسفند ۹۵ پایان می‌یابد در حقیقت کار گزینش یک ماه به طول می‌انجامد و تا اواخر اسفند نتایج پذیرفته‌شدگان در مرحله گزینش اعلام خواهد شد.

محمدزاده عنوان کرد: پذیرفته‌شدگان در مرحله نخست باید با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان مربوط از زمان و مکان حضور خود جهت بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی مطلع شوند.

وی گفت: پس از اعلام نتایج قعطی گزینش، برگزاری دوره آموزشی پذیرفته‌شدگان توسط دانشگاه فرهنگیان آغاز می‌شود.

کد خبر : ۴۴۳۳۵۴