خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز منابع انسانی آموزش‌وپرورش به ایلنا خبر داد:

۴۰۰ نفر از متقاضیانِ استخدام، حد نصاب علمی را کسب نکردند

رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش‌وپرورش از اخذ مجوز ردیف استخدامی برای استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: در راستای توجه بیشتر دولت به مناطق محروم قرار است؛ ۵۰۰ ردیف استخدامی به استان سیستان و بلوچستان اختصاص یابد که در حال حاضر به تایید دولت رسیده است.

محمد سلیمی جهرمی (رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش‌وپرورش) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، از خالی ماندن ۴۰۰ ظرفیت استخدام خبر داد و گفت: از ۵ هزار نفری که قرار بود؛ از طریق برگزاری آزمون استخدامی به دانشگاه فرهنگیان وارد شوند و پس از تایید صلاحیت در آموزش و پرورش استخدام شوند، ۴۰۰ ظرفیت خالی مانده است.

رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش‌وپرورش علت خالی ماندن این ظرفیت را، نداشتن شرایط لازم افراد برای استان مربوطه عنوان کرد و گفت: اسامی ۴۶۰۰ پذیرفته شده‌ نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش هفته آینده اعلام می‌شود.

جهرمی اضافه کرد: بیشتر ظرفیت باقی مانده مربوط به استان‌های محروم به خصوص استان سیستان و بلوچستان است؛ چرا که ما می‌خواستیم حساسیت بیشتری برای انتخاب افراد متناسب با نیاز استان‌ها داشته باشیم، ضمن اینکه حد نصاب علمی و یا مصاحبه را کسب نکرده بودند.

وی با اشاره به این مطلب که ۴۰۰ ظرفیت خالی مانده را برای آزمون استخدامی بعد کنار می‌گذاریم، از آغاز کلاس‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان برای پذیرفته شدگان آزمون از اواخر دی ماه خبر داد.

رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش‌وپرورش همچنین به اخذ مجوز ردیف استخدامی برای استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: در راستای توجه بیشتر دولت به مناطق محروم قرار است؛ ۵۰۰ ردیف استخدامی به استان سیستان و بلوچستان اختصاص یابد که در حال حاضر به تایید دولت رسیده است.

جهرمی در ادامه تاکید کرد: در راستای اجرای سیاست بومی گزینی، تمام این ۵۰۰ نفر از خود استان سیستان و بلوچستان به کار گرفته خواهند شد؛ از سوی دیگر نیز هنوز نوع و نحوه گزینش این افراد مشخص نشده است و در حال برنامه ریزی هستیم.

کد خبر : ۳۳۴۴۱۴