خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور شاهد آموزش و پرورش خبر داد:

اجرای طرح درجه‌بندی مدارس شاهد و ایثارگر در سطح کشور

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۰۴۶

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح درجه بندی مدارس شاهد و ایثارگر در سطح کشور در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد حسین کفراشی در گردهمایی مدیران مدارس شاهد و معلمان طرح پراکنده شاهد استان اصفهان، اظهارکرد: یکی از برنامه های اصلی وزارت آموزش و پرورش، اجرای طرح درجه بندی مدارس شاهد و ایثارگر در سطح کشور است که طی روزهای آینده اقدام به اعلام مدارس متعالی خواهیم کرد.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: هدف از تاسیس مدارس شاهد و ایثارگر، خدمت رسانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر است و مسئولان نباید وظایف خود را در برابر دانش آموزان شاهد و ایثارگر فراموش کنند.

وی با اشاره به اینکه مدارس شاهد به فرزندان غیر شاهد هم خدمت رسانی می کنند، خاطرنشان کرد: در مدارس شاهد خانواده های جانباز، ایثارگر و آزاده نیز می‌توانند تحصیل کنند؛ چرا که معتقدیم تحصیل در این مدارس می تواند آرامش را به این قشر از دانش آموزان برگرداند.

کفراشی بیان کرد: بعد از راه اندازی سایت سجا، اقدام به رصد کردن وضعیت ثبت نام دانش آموزان و نحوه فعالیت مسئولان در مدارس شاهد و ایثارگر سراسر استان ها کرده‌ایم؛ به طوری که خوشبختانه آمار ورود ایثارگران به مدارس، 70 درصد بوده است که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه 9 هزار مدارس شاهد و ایثارگر هوشمند در کشور وجود دارد، باید به تولید محتوا و آموزش های الکترونیکی به دانش آموزان اهمیت ویژه ای شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش به اجرای طرح پراکنده در مدارس شاهد و ایثارگر در استان های مختلف کشور اشاره کرد و افزود: این طرح از جمله طرح های فراموش شده ای بود که به دنبال احیای آن هستیم و بر همین اساس خوشبختانه در حال حاضر 25 هزار دانش آموز در این طرح شرکت دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز