خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

واکنش اداره محیط زیست تهران به تصرفات غیرقانونی در حریم رودخانه «زردبند»

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۱۷۷

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از طرح شکایت این اداره کل علیه تصرفات غیرقانونی در حریم رودخانه زردبند خبر داد.

محمدهادی حیدرزاده، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با تصرفات غیرقانونی که در حریم رودخانه زردبند در شمیرانات انجام شده است، گفت: اداره کل محیط زیست استان تهران شکایت‌هایی را در این زمینه مطرح کرده است که این شکایت در حال طی مراحل قانونی است.

وی با اشاره به اینکه این تصرفات در حریم کیفی رودخانه انجام شده است، در ارتباط با اظهارنظر فرماندار شمیرانات مبنی بر اینکه عامل برخی تصرفات غیرقانونی در شمیرانات «دانه‌ درشت‌ها» هستند، اظهار کرد: در مورد اینکه این «دانه‌ها» چقدر «درشت» هستند، نمی‌توانم؛ اظهار نظر کنم، اما فرماندار شمیرانات نماینده دولت در این منطقه است که اشراف خوبی به مساله دارد و یکی از فرمانداران موفق در مبارزه با زمین‌خواری بوده است. قطعاً در این زمینه باید همه دستگاه‌ها ایشان را یاری دهند، تا این مشکل مدیریت شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در ارتباط با ساخت‌وساز در بخشی از فضای سبز شهرک اکباتان که اعتراضات برخی اهالی را نیز در پی داشت، توضیح داد: اداره محیط زیست متولی فضای سبز داخل شهر نیست. شهرداری، شورای اسلامی شهر تهران و اداره منابع طبیعی باید به این مساله ورود پیدا کنند.

وی تصریح کرد: ما در بحث فضای سبز شهری نمی‌توانیم، ورود کنیم و حتی عضو کمیسیون ماده هفت که مرجع تصمیم‌گیری در ارتباط با تغییر کاربری فضای سبز است، نیز نیستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز