خبرگزاری کار ایران

افزایش مراکز درمانی هلال احمر در مناطق محروم

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۹۵۵

معاون درمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی گفت: گسترش مراکز درمانی در مناطق محروم از برنامه‌های این سازمان است.

به گزارش ایلنا، سید رضا رییس کرمی در آیین افتتاح درمانگاه تخصصی هلال احمر در بوشهر افزود: توسعه مراکز درمانی هلال احمر درمناطق محروم نقشی مهم درارایه خدمات مختلف پزشکی و درمان اضطراری در این مناطق دارد.

وی اضافه کرد: درمان اضطراری از اولویت های هلال احمر است و افتتاح درمانگاه های تخصصی می تواند ما را در رسیدن به این هدف کمک کند.

رییس کرمی ادامه داد: درمانگاه های تخصصی هلال احمر در شهرهای دیر و بوشهر از مراجعه مردم به استانهای همجوار برای دریافت خدمات درمانی جلوگیری می کنند.

وی گفت: برای تامین تجهیزات دو درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی هلال احمر در شهرهای بوشهر و دیر 12 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: درمانگاه تخصصی هلال احمر بوشهر در زمینی به وسعت سه هزار متر مربع احداث شده است.

عبدالکریم شعبان زاده افزود: در این درمانگاه بخش های زنان، مغز و اعصاب، چشم، قلب و عروق و سونوگرافی راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: به منظور تامین تجهیزات درمانگاه فوق تخصصی هلال احمر در بوشهر سه میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در راه اندازی این دو درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی هلال احمر در بوشهر و دیر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همکاری خوبی داشته است.

شعبان زاده اظهار کرد: قرار است دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تامین نیروی انسانی این درمانگاه ها به جمعیت هلال احمر کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز