خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اعلام کرد:

اعلام آمادگی هلال احمر برای حمایت درمانی از قربانیان اسیدپاشی

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۷۴۵

جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی که یکی از وظایف آن تسکین آلام بشری و کمک به آحاد بشر است، حمایت همه جانبه خود را از قربانیان اسیدپاشی اعلام می کند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از آمادگی این مجموعه برای کمک به امر درمان و تامین داروهای مورد نیاز قربانیان اسیدپاشی خبر داد.

به گزارش ایلنا از جمعیت هلال احمر، «سیدرضا رییس کرمی» با بیان اینکه وفاق جمعی در کشور برای محکومیت اعمالی چون اسیدپاشی اخیر در کشور وجود دارد، گفت: بر این اساس جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی که یکی از وظایف آن تسکین آلام بشری و کمک به آحاد بشر است، حمایت همه جانبه خود را از قربانیان اسیدپاشی اعلام می کند.

وی افزود: بر این اساس هلال احمر آمادگی دارد تا برای کمک به امر درمان و تامین داروهای مورد نیاز قربانیان، بویژه درمان هایی که انجام آنها در مراکز درمانی زیر پوشش این جمعیت امکان پذیر است، حمایت همه جانبه داشته باشد.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: بر این اساس پیگیر هستیم تا مشاور امور بانوان جمعیت هلال احمر به عیادت قربانیان رفته و درباره موارد مورد نیاز آنها صحبت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز