خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اعلام کرد:

مشارکت ۲۰ هزار جوان داوطلب در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۶۰۲

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از ارایه خدمات 20هزار جوان به بیش از هفت میلیون مسافر در ایام عید خبر داد.

به گزارش ایلنا، وحید قبادی دانا در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح عملکرد سازمان هلال احمر در تعطیلات نوروز گفت: طرح ایمنی و سلامت مسافران از تاریخ ۲۷ اسفند تا ۱۵ فروردین از سوی ۲۰ هزار جوان داوطلب انجام شده است.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر ادامه داد: این جوانان با استقرار در ۱۰۵۷ پایگاه در سراسر کشور به میزان ۵۷ هزار نفر روز خدمات به هموطنان ارائه کردند.

قبادی دانا با اشاره به اینکه در این مدت ۷ میلیون و ۵۷۰ هزار نفر از خدمات سازمان جوانان بهره‌مند شدند، گفت: ۴۲۲ هزار نفر در چادر‌های هلال احمر که در اکثر آن‌ها طلاب داوطلب هلال احمر حضور داشتند، نماز گزاردند.

وی خاطرنشان کرد: در جریان طرح دوستدار کودک نیز ۴۲۲ هزار کودک از خدمات بهره‌مند شده و بطور غیرمستقیم آموزش دیدند.

قبادی دانا گفت: برنامه پیشگیری از دیابت و فشار خون در دستور کار این سازمان قرار داشت و در نوروز امسال ۴۹۱ تست قند خون و فشار خون از مسافران گرفته شد.

وی افزود: همچنین در این ایام بیش از ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار اقلام فرهنگی نیز میان مسافران توزیع شده است.

قبادی دانا در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر کاهش امداد رسانی هلال احمر نسبت به سال گذشته گفت: در سال گذشته نیرو‌های ما نفر به نفر به ماشین‌ها و افراد مراجعه می‌کردند، اما امسال خدمت رسانی به این گونه بود که جوانان هلال احمر در پست‌های خود مستقر بودند و هموطنان خود به چادر‌ها مراجعه می‌کردند و خدمات مورد نیاز خود را درخواست می‌کردند.

وی تاکید کرد: تلاش کردیم که امسال کیفیت خدمات ارائه شده را افزایش دهیم تا مردم خدمات مناسب تری را دریافت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز