خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه مشترک مدیریت بحران تهران و اداره کل انتقال خون استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۰۴۵

جلسه مشترک رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و مدیرکل انتقال خون استان تهران با هدف بررسی موضوعات مشترک در خصوص مدیریت بحران و تقویت همکاری این دو سازمان برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در این جلسه که در اداره کل انتقال خون استان تهران برگزار شد، موضوعات مربوط به چالش‌های انتقال خون استان تهران در مواقع بحرانی و نحوه استفاده از فضاها و اماکن عمومی برای راه‌اندازی ایستگاه‌های دریافت خون، یافتن الگوی مشترک همکاری بین‌سازمانی، استفاده از ظرفیت فضاهای شهری در محدوده‌های پهنه‌بندی پنج‌گانه مدیریت بحران، استفاده از ظرفیت گروه‌های دوام و موضوعات مشترک دیگر بحث و بررسی صورت گرفت.

 علی نصیری رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران همچنین در این دیدار بر لزوم توجه به ارزیابی ایمنی سازه‌ای در ساختمان‌ها و مراکز متعلق به انتقال خون و نیز توجه به ارزیابی‌های HSE تاکید کرد و در ادامه به تشریح ساختار مدیریت بحران تهران، نقش استان‌های معین در این ساختار و ظرفیت‌های موجود به منظور افزایش همکاری برای ارتقای توانایی‌های مدیریت بحران و اداره کل انتقال خون تهران پرداخت.

 در این جلسه سید منتظر شُبّر مدیر کل انتقال خون استان تهران نیز به ارائه گزارشی از وضعیت انتقال خون در تهران، میزان دریافت خون و نحوه توزیع مراکز انتقال خون تهران پرداخت و بخشی از چالش‌های موجود در این زمینه را توضیح داد و اظهار امیدواری کرد که بتوان با همکاری مشترک نیازهای کنونی در این عرصه را رفع کرد.

 در ادامه این نشست که با حضور تعدادی از معاونان و مدیران هر دو دستگاه برگزار شد، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از بخش‌های مختلف اداره کل انتقال خون استان تهران بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز