خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

کشور به جهاد تولید رضایت و مشروعیت نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۷۴۵

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: امروز کشور به یک جهاد تولید رضایت و مشروعیت نیاز دارد که همگی می‌توانیم در آن نقش سازنده‌ای داشته باشیم، چراکه دشمنان قسم‌خورده با تمام توان و قدرت و با سرمایه‌گذاری‌های هنگفت خود، قصد تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد نارضایتی در مردم را دارند، اما می‌توان با ارائه خدمت صادقانه و جهادی به ملت مقاوم ایران اسلامی این تهدیدهای دشمنان را به فرصتی برای ارتقای اقتدار این نظام مقدس تبدیل کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جمع کارکنان ستاد فرماندهی اتتظامی شهرستان بابل ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران گرامی در ماه مبارک و با تبریک سال نو و قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه پرسنل انتظامی، افزود: نوروز از جلوه‌های رخ‌نمایی فعالیت کارکنان انتظامی کشور است، زمانی که همگان در تعطیلات و سفر به سر می‌برند، کارکنان انتظامی با خدمات شبانه‌روزی خود نظم و امنیت را برای آحاد مردم به ارمغان می‌آورند که باید از این عزیزان و خانواده‌های محترم‌شان که در این خدمت‌رسانی نقش دارند، قدردانی و تشکر کنم. 

وی خاطرنشان کرد: من در ایام نوروز از نقطه صفر مرزی سرخس استان خراسان رضوی تا پاسگاه‌های مرزی و از پاسگاه‌های پلیس راه تا یگان‌های انتظامی دوردست، آنچه دیده‌ام عزم جدی، راسخ، انگیزه بالا، سرزندگی و جدیت در انجام ماموریت‌های محوله بوده است و ماموران انتظامی و مرزبانی کشور با روحیه بالا و با نشاط در حال خدمت‌رسانی هستند. 

ادیانی تاکید کرد: در هر سمت و مسئولیتی که قرار داریم، باید با تمام قدرت و توان به وظیفه خود اشرافیت کامل داشته باشیم و دقیق و تکمیل آن را انجام دهیم و درخدمت‌رسانی به مردم ذره‌ای درنگ و تعلل نکنیم و بی‌منت و بدون ریا و تزویر به آنان بهترین خدمات را ارئه دهیم. 

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: لباس انتظامی، لباس خدمت به مردم است و جنس کار انتظامی نیز زمینه اخلاص را فراهم می‌کند، پس بدانید خدمت‌رسانی به مردم با نیت الهی در این لباس مقدس دنیا و آخرت شما را آباد می‌سازد. شما مجاهدان راه خدا با انگیزه بالا و نشاط، نوروزی سرشار از امنیت را برای همگان فراهم می‌کنید و تراز مقبولیت خود را بالا می‌برید. 

نماینده ولی فقیه در مجموعه انتظامی کشور با اشاره به اهمیت شعار سال ۱۴۰۳ تاکید کرد: امروز کشور به یک جهاد تولید رضایت و مشروعیت نیاز دارد که همگی می‌توانیم در آن نقش سازنده‌ای داشته باشیم، چراکه دشمنان قسم‌خورده با تمام توان و قدرت و با سرمایه‌گذاری‌های هنگفت خود، قصد تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد نارضایتی در مردم را دارند، اما می‌توان با ارائه خدمت صادقانه و جهادی به ملت مقاوم ایران اسلامی این تهدیدهای دشمنان را به فرصتی برای ارتقای اقتدار این نظام مقدس تبدیل کرد. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا همچنین بیان کرد: ایام نوروز، روزهای رخ‌نمایی خدمات پرسنل انتظامی به آحاد مردم است و زمان جبران مافات آن دستگاهایی است که باید در طول سال بهتر کار می‌کردند و کم کاری کرده‌اند. 

براساس اعلام معاونت تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، ادیانی در پایان ماه مبارک رمضان را ماه ضیافت الهی، استغفار و طلب بخشش و مغفرت دانست و گفت: مجموعه انتظامی کشور باید از خودش یک تصویر معنوی در جامعه به نمایش بگذارد، تصویری که با دیدن آن دوستداران اسلام و انقلاب و تمامی آزادی خواهان جهان شاد و خرسند شوند و دشمنان و بدخواهان را ناامید و عصبانی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز