خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

علاج مشکلات، انتخاب درست است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۴۰۶

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: مجموعه انتظامی کشور تمام اقدامات را انجام داده تا انتخابات در کمال امنیت برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همایش بزرگ بصیرتی خانواده‌های کارکنان وظیفه فراجا صبح امروز (چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲) با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل فراجا و حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان پلیس، در ستاد فرماندهی فراجا در تهران و همزمان به صورت ویدئوکنفرانس در سایر استان‌های کشور برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در این مراسم با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: ملت ایران در این انتخابات بار دیگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان خواهند داد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا افزود: احساس امنیتی که ملت ایران از آن برخوردار است مدیون شهدا و فرزندان شما در نیروهای مسلح است.

وی با تاکید بر این که امنیت بزرگترین نعمت الهی است، خاطرنشان کرد: امنیت زیر ساخت همه فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان این که سردار سلیمانی بارها بزرگترین افتخار خود را سربازی برای ملت ایران و ولایت فقیه می‌دانست، خاطرنشان کرد: ایشان با فداکاری و اخلاص بی انتهایی که داشت جان خود را برای برقراری امنیت و مقابله با استکبار جهانی فدا کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در آستانه یک رخداد بزرگ هستیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران تمامی مقدرات خود را با رأی مردم رقم می‌زند؛ اسلامیت نظام و بقای اسلام به آرای مردم بستگی دارد.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند جمهوریت و اسلامی نظام به رأی مردم بستگی دارد، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه ارکان نظام توسط مردم انتخاب می‌شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با تاکید بر اینکه امروز بنگاه‌های رسانه‌ای دشمن به دنبال عدم‌مشارکت مردم در انتخابات هستند، گفت: علاج دردها و مشکلات انتخاب درست است.

حجت‌الاسلام ادیانی خاطرنشان کرد: امروز برای حراست از خون شهدا و قدردانی ازخودگذشتگی آن‌ها باید در انتخابات شرکت کنیم و حماسه‌ای بزرگ در برابر بدخواهان نظام رقم بزنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تاکید کرد: مجموعه انتظامی کشور تمام اقدامات را انجام داده تا انتخابات در کمال امنیت برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز